آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود آلبوم بی کلام فوق العاده زیبا و آرامش بخش ساکسیفون فاستو پاپتی Fausto Papetti

دانلود آلبوم بی کلام فوق العاده زیبا و آرامش بخش ساکسیفون فاستو پاپتی Fausto Papetti

فاستو پاپتی در 28 ژانویه 1923 در شهر Viggiù از یکی‌ از نواحی ۲۰ گانهٔ ایتالیا به نام Lombardy به دنیا آمد.او کار موزیک خود را از سال 1957 و با نوازندگی در یک ارکستر جز به نام (I Campioni ” (The Champions "آغاز کرد .
 در سال 1959 فاستو این گروه را ترک و به عنوان خوانندهٔ فصلی برای گروهی به نام Durium آغاز به کار کرد و همزمان در صفحه‌های موسیقی‌ آنزمان به نوازندگی میپرداخت .
شناختش شدن او در ایتالیا در واقع  با ارئه تک قطعهٔ "Estate Violenta"  در سال 1960 بود که با نام "Fausto Papetti Sax and rhythms" که برای فیلم " Homonymous " به گوش مردم رسید .
این قطعه که توسط رهبر ارکستر Durium به عنوان قطعه‌ای  که تنظیم مناسبی ندارد از یکی‌ از صفحاتی که قرار بود ضبط شود حذف شده بود که فاستو با هنرمندی هرچه تمامتر این قطعه را دوباره تنظیم و ضبط کرد و آنچنان شد که به عنوان تم اصلی‌  بر روی فیلم " Homonymous " قرار گرفت .
در همان سال نیز آلبوم اولش با نام " "(Raccolta"  (Collection به بازار آامد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت .
اما شهرت جهانی‌ او در جائی‌ بود که در تم عشق در فیلم پدر خوانده نوازندگی کرد و دنیا با هنر او آشنا شد .
Papetti در دههٔ ۶۰ و ۷۰ بسیار محبوب و مشهور بود و آلبومها و قطعات بسیار زیاد و زیبائی را از خود به یادگار
گذاشت که از آثارش می‌توان به  "Old America", "Evergreen", "Bonjour France", "Made in Italy", "Rhythms of Latin America", "Cinema anni '60","Cinema anni '70" و ... اشاره کرد.
فاستو پاپتی در سال 1999 در سن ۷۶ سالگی  بدرود حیات گفت و در شهر Ospedaletti ، جائی‌ که بیش از ۲۵ سال زیسته بود به خاک سپرده شد.
نوا‌های جادو‌ای ساکسیفون او در فیلمها و آلبومهای بسیاری هنوز هم خاطره انگیز و زیبا و اثر گذار هستند . جائیکه احساس او در نوازندگیش شنونده را به دنیای لطیفش می برد .

اجرا : Fausto Papetti

نام آلبوم :43a Raccolta

سال تهیه : 1987

فرمت :Mp3

تراک : 22

زمان :  52 دقیقه

پخش اختصاصی ازپاتوق یو دانلود از ادامه مطلب ...


پسورد فایل :
کپی