آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 24.0109.00 Pipe Lines : Hexa خط های لوله کشی برای اندروید

دانلود Dream House Craft: Sim Design برای اندروید

Pipe Lines : Hexa

نام یک بازی جذاب و هیجانی از سری بازی های اندرویدی می باشد. در خطوط لوله سعی شده تا با وجود موانع مختلف و چالش برانگیز سرعت العمل شما سنجیده شود که شما باید با تکیه بر مهارت خود این کار را به نحو احنست انجام دهید. Pipe Lines : Hexa دارای صدها مرحله بوده که هر کدام از آن ها دارای جذابیت های فوق العاده ای می باشند. این برنامه دارای ویژگی های جذابی است که می توان به حالت چرخش عالی آن نیز اشاره کرد.
در این بازی وظیفه ی شما این است که خطوط لوله را به هم متصل کرده به گونه ای که هیچ یک از آن ها دچار تداخل نشوند و این نکته را نیز باید در نظر داشت که زمانی قادر خواهید بود به مرحله ی بعد بروید که لوله ها را بهم متصل نمایید که هیچ تداخلی در آن دیده نشود.  البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که تعداد انتخاب شما در هر مرحله محدود بوده است. این برنامه دارای اثر های زیبایی از موسیقی بوده که جلوه ای خلاقانه از یک اثر هنری پدید آورده است. اندروید لازم برای این برنامه 4.4 و بالاتر می باشد.

دانلود Pipe Lines : Hexa

✅ نام نرم افزارPipe Lines : Hexa❤️ تعداد دانلود7995
⭐نسخه نرم افزار24.0109.00🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل30 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Pipe Lines : Hexa

 

ـ دارای جلوه های هنری و زیبا
ـ آپدیت رایگان
ـ پشتیبانی از موبایل و تبلت
ـ وجود انواع چالش ها و موانع مختلف در بازی
ـ مراحل مختلف در بازی

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلود Pipe Lines : Hexa برای اندروید  دانلود Pipe Lines : Hexa برای اندروید  دانلود Pipe Lines : Hexa برای اندروید  دانلود Pipe Lines : Hexa برای اندروید  دانلود Pipe Lines : Hexa برای اندروید

پسورد فایل :
کپی