آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی NASCAR Heat Mobile v4.3.9 | نصب بازی مسابقات ماشین ناسکار برای اندروید

دانلود NASCAR Heat Mobile

 

ماشین سواری نسکار برای اندروید + دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود شده

 

NASCAR Heat Mobile نام یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های اندرویدی در سبک مسابقه ای می باشد که توسط کمپانی 704Games طراحی و عرضه شده است. که در مدت زمان کم طرفداران بیشماری را جذب خود نمود. NASCAR Heat Mobile شما را به مسابقانی هیجانی و عالی دعوت میکند که میتوانید با انواع ماشین ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار میگیرد. وارد میدان شوید و با حریفان خود به رقابت بپردازید.
در بازی NASCAR Heat Mobile انواع پیست ها برای مسابقه دادن وجود دارد پیست های پرپیچ خم که هیجان بازی را دو چندان می نماید. میتوان گفت در بازی 23 مکان برای مسابقه دادن وجود دارد که هر کدام جذابیت خود را دارا می باشد از بین ماشین های مختلف از هر شرکت میتوانید یکی را به دلخواه انتخاب نمایید و امکانات مورد نیاز را روی ان پیاده کنید و به پیست ببرید سعی کنید ماشین خود را حتما خوب تقویت کنید زیرا ماشین های حریفان شما قدرتمند بود و باید شما برای مقابله اماده باشید تمامی تنظیمات برای اجرای بهتر بازی انجام دهید مانند حساسیت فرمان یا انتخاب کنترل دلخواه خود تا در هنگام برد مشگلی نداشته باشید. امکان سفارشی سازی از دیگر قابلیت های بازی می باشد که میتوانید تمام تنظیمات ماشین را خودتان انجام دهید اگر در هر مسابقه پیروز شوید ایتم های مختلفی برای تقویت ماشین شما باز میشود که قدرت شما را افزایش میدهد. همچنین دانلود بازی آسفالت 8 و دانلود بازی آسفالت 9 و دانلود بازی آسفالت اکستریم از بازی های مشابه با نسکار می باشند.

دانلود NASCAR Heat Mobile

✅ نام نرم افزار NASCAR Heat Mobile ❤️ تعداد دانلود 13492
⭐نسخه نرم افزار 4.3.9 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 80 🔆 حجم فایل 74 و 890 مگابایت

برخی از قابلیت های بازی NASCAR Heat Mobile


- وجود 23 پیست مختلف
- شرایط اب و هوایی مختلف
- وجود انواع ماشین ها
- ایتم های مختلف در بازی
- مراحل بیشمار و جذاب
- امکان مسابقه دادن با حریفان
- امکان شخصی سازی بازی
- تنظیمات دلخواه برای اجرای روان بازی

تصاویری از محیط بازی :


دانلود NASCAR Heat Mobile   دانلود NASCAR Heat Mobile  دانلود NASCAR Heat Mobile

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

1- ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
2- فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید پوشه ی com.dmi.nascarheat در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی نمایید.
3- بازی را اجرا و از ان لذت ببرید.

پسورد فایل :
کپی