آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Knights Fall 1.6 بازی سقوط شوالیه ها برای اندروید

دانلود Knights Fall برای اندروید

Knights Fall از بازی های ترکیبی می باشد که سبک هایی نظیر نقش آفرینی، پازلی و ... در آن به کار رفته است. این بازی می تواند تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد. حالت های مختلفی برای بازی وجود دارد. می توانید سیر داستانی بازی را دنبا لکنید و از زمان حمله اورک ها شروع کنید یا از دروازه های قلعه در مقابل هجوم بیگانه ها دفاع نمایید. توسعه دهندگان بازی سعی کرده اند تا موانعی که باعث می شود پلیر از بازی لذت نبرد را برطرف سازند و تجربه ای فوق العاده را برای او به وجود بیاورند. کنترل های بازی بسیار ساده می باشد اما این بدین معنی نیست که می توانید به راحتی از چالش های بازی گذر کنید. با تنها یک انگشت می توانید هزاران سرباز را به سوی پیروزی یا شکست هدایت کنید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.

 

ویژگی های بازی Knights Fall :

 

- با دوستان خود رقابت کنید.

- سیر داستانی بازی را دنبال کنید.

- گرافیکی منحصر به فرد را تجربه کنید.

- رابط کاربری ساده

- ژانر های مختلف را تجربه کنید.

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلود Knights Fall برای اندرویددانلود Knights Fall برای اندروید  دانلود Knights Fall برای اندرویددانلود Knights Fall برای اندروید  دانلود Knights Fall برای اندرویددانلود Knights Fall برای اندروید  دانلود Knights Fall برای اندرویددانلود Knights Fall برای اندروید  دانلود Knights Fall برای اندرویددانلود Knights Fall برای اندروید

 

آموزش نصب بازی Knights Fall :

 

1 - فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

2 - فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید ، پوشه ی com.carboneyed.knightsfall در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی نمایید.

3 - بازی را اجرا و از ان لذت ببرید.

پسورد فایل :
کپی