آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Asphalt Injection v1.1.1 آسفالت اینجکشن برای اندروید

دانلود Asphalt Injection

Asphalt Injection اگر شما هم جزو علاقه مندان بازی های اتومبیلی هستید این بازی میتواند یک تجربه منحصر به فرد برای شما باشد این بازی توسط کمپانی قدرتمند gameloft طراحی و عرضه شده است که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. در بازی بیش از 50 ماشین از شرکت های معروف وجود دارد که میتوانید بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید بعد ار هر مسابقه و پیروزی میتوانید آیتم های جدیدی را بازگشایی نمایید. و ماشین خود را بطور کامل شخصی سازی کنید در بازی موسیقی متن وجود دارد که هیجان مسابقه را دوچندان خواهد نمود بعد از بدست آوردن پول مورد نظر میتوانید در قسمت گاراژ ماشین جدید خریداری کنید تا در مسابقات سخت پیروز میدان باشید. این بازی فقط برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود که سازندگان بعد از مدت ها تصمیم گرفتند تا نسخه اندرویدی این بازی را منتشر نمایند بازی دارای حالت های مختلف رانندگی می باشد بطوری که میتوانید هم مسابقه دهید هم آزاد در شهر به بازی بپردازید. این بازی قابلیت نصب بر روی اندروید 2.3 به بالا را دارد.

 

برخی از قابلیت های بازی Asphalt Injection :

 

ماشین های منحصر به فرد

- موسیقی متن جذاب 

- شخصی سازی به طور کامل 

- جمع آوری پول بعد از هر مسابقه

- امکان ارتقاع تجهیزات ماشین

- گرافیگ بصری و صداگذاری جذاب

 

توجه : بازی نسخه اولیه می باشد بنابراین ممکن است روی بعضی گوشی ها اجرا نشود. بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود Asphalt Injectionدانلود Asphalt Injection  دانلود Asphalt Injectionدانلود Asphalt Injection  دانلود Asphalt Injectionدانلود Asphalt Injection

 

آموزش نصب بازی Asphalt Injection :

 

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - اکنون پوشه gameloft را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

4 - بازی را اجرا کنید!

پسورد فایل :
کپی