آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Nimian Legends : BrightRidge 8.1 افسانه های نیمیان برای اندروید
دانلود Nimian Legends BrightRidge بازی افسانه های نیمیان برای اندروید
Nimian Legends : BrightRidge جهانی فانتزی و با گرافیک بسیار بالا را به نمایش می گذارد. این بازی بسیار سنگین می باشد و بنابرین نیاز به یک پردازنده قوی و حداقل 2 گیگابایت رم خواهید داشت.  در حالت داستانی بازی ماجراجویی های مختلفی را با ماموریت ها و دشمنان و رقیب های مختلف تجربه خواهید کرد. آیا می توانید خرابه های شهر باستانی یا نهنگ عظیم را در اعماق اقیانوس بیابید؟ قدرت های مختلف را آزاد کنید تا بتوانید مکان های جدیدی را کاوش نمایید.
نماهای مختلف این بازی کیفیت بسیار بالایی را به نمایش می گذارند، تا جایی که بخشی برای عکس گرفتن در بازی تدارک دیده شده است که در آن می توانید از مناطق زیبا و سرسبز بازی عکس تهیه نمایید. بجز حالت داستانی بازی، می توانید در مود های دیگر نیز بازی کنید، در حالت آزاد می توانید به ماجراجویی در این سرزمین پهناور بپردازید، بدون این که لازم باشد ماموریت خاصی انجام دهید یا با دشمنان رو به رو شوید. جهان این بازی را شخصی سازی می توانید بکنید! ساعت شبانه روز را کنترل نمایید و  افکت های دلخواه را به جهان خود اضافه نمایید. در سیستم های جدید دست کاربران در این قابلیت آزاد تر می باشد و امکانات بیشتری وجود دارد. Nimian Legends : BrightRidge بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Nimian Legends : BrightRidge :


- گرافیک شگفت انگیز و فوق العاده

- وجود حالت های مختلف برای بازی

- به کاوش بپپردازید.

- جهانی عظیم و دارای قابلیت شخصی سازی

- ماموریت ها را کامل نمایید.

- از مناظر دیدنی عکس بگیرید.


آموزش نصب بازی Nimian Legends : BrightRidge :


1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !

3 - پوشه com.protopop.brightridge را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط این بازی:


دانلد Nimian Legends : BrightRidge برای اندروید  دانلد Nimian Legends : BrightRidge برای اندروید  دانلد Nimian Legends : BrightRidge برای اندروید  دانلد Nimian Legends : BrightRidge برای اندروید  دانلد Nimian Legends : BrightRidge برای اندروید

پسورد فایل :
کپی