آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Eight Ball Pool 55.4.2 آپدیت بازی بیلیارد 8 برای اندروید

دانلود 8 Ball Pool برای اندروید

Eight Ball Pool از بازی های ورزشی با گرافیکی مناسب می باشد که در آن می توانید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و برای خود امتیاز کسب نمایید. امکان شرکت در تورنومنت های مختلف وجود دارد و می توانید در رقابت های یک به یک نیز بازی کنید. در هر مسابقه ای که شرکت کنید، مقداری سکه به اشتراک گذاشته می شود که در صورت پیروزی می توانید آن ها را اذعان خود کنید. سپس با همان سکه ها می توانید در رقابت های آتی شرکت نمایید و مسابقات هیجان انگیز تری را با بازیکنان حرفه ای تر تجربه نمایید.
چوب بیلیارد و میز خود را شخصی سازی نمایید و آن را به شکل دلخواه در بیاورید. امکان مسابقه دادن با دوستان نیز وجود دارد، برای این کار کافیست به اکانت فیس بوک یا مینی کلوب خود متصل شوید تا بتوانید آن ها را به انجام بازی ها دعوت نمایید. Eight Ball Pool بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود بازی 3D Pool Ball , بازی Pro Pool از سری بازی بیلیارد برای اندروید می باشد.

دانلود Eight Ball Pool

✅ نام نرم افزار Eight Ball Pool ❤️ تعداد دانلود 18991
⭐نسخه نرم افزار 55.4.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 80 مگابایت

ویژگی های بازی Eight Ball Pool

 

- با پیروزی، لول خود را بالا ببرید.

- در تورنومنت ها شرکت کنید.

- چوب و میز بیلیارد خود را شخصی سازی کنید.

- تا می توانید سکه جمع اوری کنید.

- با اکانت فیس بوک خود به بازی متصل شوید.

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلودEight Ball Pool برای اندروید  دانلودEight Ball Pool برای اندروید  دانلودEight Ball Pool برای اندروید  دانلودEight Ball Pool برای اندروید  دانلودEight Ball Pool برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی