آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی The Amazing Spider-Man 1.2.8d – مرد عنکبوتی شگفت انگیز برای اندروید

دانلود the amazing spider man برای اندروید

The Amazing Spider-Man از دیگر بازی های اکشن و جذاب گوگل پلی می باشد که توسط Gameloft تسعه یافته است. تار های خود را به گوشه های مختلف پرتاب کنید و در جهان سه بعدی این بازی، شهر را از شر خلافکاران و افراد شرور نجات دهید. در مقابل Lizard مبارزه کنید و سربازانش را شکست دهید. بیش از 25 مرحله شگفت انگیز که از فیلم ها الهام گرفته شده اند توسعه یافته است. شما می توانید از روی ساختمان ها بالا بروید و حتی از روی آن ها بپرید، هیجانی را تجربه کنید که تا به حال نظیر آن را در بازی های دیگر ندیده   اید. شهر را کاوش کنید، 5 مکان اصلی مختلف در شهر وجود دارد سیستم نبرد بازی بی نظیر می باشد، شما نبرد های از راه دور و هم چنین نزدیک را همراه با ضربات پشت سر هم و کمبو تجربه خواهید کرد. مجموعه بزرگی از پارامتر ها که می توان آن ها را ارتقا داد وجود دارد، استایل خود را شخصی سازی کنید و با قوی کردن دفاع و حملات خود، دشمنان را از سر راهتان بردارید. در The Amazing Spider-Man می توانید جهان باز منهتن را مشاهده کنید. ماموریت های اتفاقی را پیدا کنید و مجموعه های مختلف را جمع آوری کنید. گرافیک این بازی کاملا سه بعدی بوده و با افکت های بصری بی نظیری همراه شده است که آن را به شدت واقع گرایانه می سازد. The Amazing Spider-Man بر روی اندروید 2.2 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار The Amazing Spider-Man

 

- افکت های بصری منحصر به فرد

- ساخته شده توسط استادیوی معروف Gameloft

- در جهانی باز به کاوش بپردازید.

- تجهیزات خود را ارتقا دهید.

- سیستم نبرد بی نظیری را تجربه کنید.

- مراحل اتفاقی را در طول ماجراجویی خود پیدا کنید.

- استایل قهرمان خود را شخصی سازی کنید.

 

آموزش نصب بازی The Amazing Spider-Man :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 -  پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM در Obb را در مسیر Android/obb و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM در data را در مسیر Android/data حافظه داخلی گوشی کپی کنید.

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلود The Amazing Spider-Man برای اندروید  دانلود The Amazing Spider-Man برای اندروید  دانلود The Amazing Spider-Man برای اندروید  دانلود The Amazing Spider-Man برای اندروید


پسورد فایل :
کپی