آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Lichtspeer v1.1.8 – نصب بازی همراه نور برای اندروید

دانلود lichtspeer برای اندروید

Lichtspeer از بازی های جذاب پرتاب نیزه می باشد که دارای طراحی بی نظیری است. شما می توانید در این بازی آرکید ماجراجویی های جذابی را تجربه کنید. به آینده بروید و به یک Lichtspeer تبدیل شوید. 10 قدرت Licht را می توان ارتقا داد. در حال حاضر بیش از 60 مرحله دیوانه وار وجود دارد که به اتمام رساندن تمام آن ها کار هر کسی نیست. با 6 باس اصلی مبارزه کنید و در نبردی تنگاتنگ آن ها را شکست دهید. تعداد زیادی از اچیومنت های مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را به اشتراک بگذارید‌. در جهانی که با وایکینگ های پنگئون، زامبی ها و غول های یخی پر شده است به ماجراجویی بپردازید.

زنده ماندن خود مانند یک هنر می باشد! خوشبختانه قهرمانی باستانی به این سرزمین فرستاده شده تا تعادل را بار دیگر به جهان بازگرداند. شما باید با او در شرایط مختلف همراه شوید و دشمنان مختلف را شکست دهید. دشمن های شما تنها به سراغتان نمی آیند و در برخی از مراحل باید با گروه های بسیار بزرگ از آن ها به شکل همزمان مبارزه کنید. شکست دادن آن ها کار دشواری می باشد اما با نشانه گیری و زمان بندی دقیق می توانید آن ها را شکست دهید. Lichtspeer بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Lichtspeer

✅ نام نرم افزار Lichtspeer ❤️ تعداد دانلود 2341
⭐نسخه نرم افزار 1.1.8 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 45 و 170 مگابایت

ویژگی های بازی Lichtspeer

 

- گرافیک مدرن و دو بعدی

- وجود سرزمین های مختلف برای کاوش

- وجود بیش از 60 مرحله دیوانه وار

- 6 باس قدرتمند و حماسی

- ده ها اچیومنت برای بدست آوردن

- موجودات منحصر به فرد و جاب

- امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط این بازی

 

دانلود Lichtspeer برای اندروید  دانلود Lichtspeer برای اندروید  دانلود Lichtspeer برای اندروید  دانلود Lichtspeer برای اندروید  دانلود Lichtspeer برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی