آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی آسفالت 8 برای اندروید Asphalt 8 7.6.0i

Asphalt 8

دانلود بازی آسفالت 8 Asphalt 8 Airborne

نسخه معمولی + نسخه مود شده آسفالت 8


Asphalt 8 آسفالت 8 نام نسخه جدید بازی با همین نام و یکی از محصولات پرطرفدار شرکت Gmaeloft می باشد. آسفالت 8 در سبک اتومبیل رانی با سبک و سیاق خود می باشد. در این بازی شما باید با شرکت در مسابقات و کسب امتیاز نیترو که سوخت ماشین شماست را بدست آورید هر چه بیشتر امتیاز و پول کسب کنید نیتروی بیشتری به ماشین تزریق می کنید. نیترو در ماشین شما دارای 3 بخش می باشد که پر کردن نیترو بستگی به مقدار امتیاز کسب شده می باشد. اگر 3 مرحله نیترو را بدست اورید اکنون می توانید از حالت سوپر پاور استفاده کنید که محیط بازی و سرعت ماشین شما دگرگون می شود.

آسفالت 8 دارای گرافیک فوق العاده بالای HD می باشد و دارای موسیقی بسیار مهیجی نیز می باشد که به واقعی شدن مسابقات کمک زیادی می کند. بازی دارای 8 فصل و 180 حوادث در حالت حرفه ای می باشد و شما قادر به انتخاب ماشین های معروف از برندهای دنیا نظیر لامبورگینی، بوگاتی ویرون، فراری می باشید. مسابقات در مکان های گوناگون عجیب و غریب جدید مانند گویان، ایسلند، صحرای نوادا اجرا می شود. Asphalt 8 قابلیت نصب روی اندروید 5 و بالاتر را داراست. همچنین بازی های دانلود بازی آسفالت 9 و دانلود بازی مسابقات ماشین آسفالت نیترو و دانلود بازی آسفالت اکستریم و دانلود بازی آسفالت استریت در سایت موجود می باشد.


دانلود آسفالت 8

✅ نام نرم افزارآسفالت 8❤️ تعداد دانلود1201819
⭐نسخه نرم افزار7.6.0i🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل184 مگابایت

قابلیت های بازی آسفالت 8 برای اندروید Asphalt 8 Airborne

 

▣ گیم پلی بی نظیر ، واقع گراینه و سه بعدی

▣ دارای جلوه های زیبای صوتی و تصویری

▣ دارای 180 مرحله مسابقه حرفه ای

▣ اوج هیجان در پرش از ارتفاع

▣ جلوه های آب و هوایی برای طبیعی کردن بازی

▣ قابلیت بازی کردن با سایر کاربران جهان و یا مسابقه با دسوتان توسط WIFI

▣ مسابقات اتومبیل رانی در مکان های مختلف ( صحرای نوادا ، خیابان های شهرهای بزرگ )

▣ بیش از 40 خودرو زیبا با عملکرد عالی

 

نکات و راهنمای نصب بازی Asphalt 8

 

1 - در سری جدید بازی آسفالت 8 سازنده بازی دیتا را قرار نداده و کاربران باید دیتا را بعد از نصب داخل خود بازی دانلود کنند !

2 - دیتا دارای دو بخش می باشد ، بخش اول 800 مگابایت و در لحظه ورود بازی دانلود می شود و دیتیا دوم بعد از نصب دیتیا اول و داخل بازی دانلود می شود و آن هم 2500 مگابایت ( 2.5 گیگابایت ) است.

3 - بازی بعد از دانلود دیتا ها و نصب کامل آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد.

 

نکات مهم در مورد نصب بازی 

 

- اگر با خطای لایسنس مواجه شدید : باید در قسمت نرم افزارهای نصب شده گوشی کش دو نرم افزار Google play service و Google play store را پاک کنید ( Clear Cach ) سپس با یک آپی غیر ایرانی و  رفتن به مارکت گوگل و جستجوی بازی Asphalt 8 Airborne ، روی لینک دانلود بازی در مارکت گوگل کلیک کنید و با دانلود 20-30 کیلوبایت دانلود را متوقف کرده ، اکنون بازی به درستی اجرا می شود.

- نسخه مگا مود مود همان نسخه بی نهایت می باشد که در آن اکثر قسمت های بازی آنلاک شده است.

- در اندروید 5.0 به بالا برای نصب بازی باید تمامی بازی های گیم لافت نصب شده را حذف کنید !

پسورد فایل :
کپی