آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید Truck Simulator 3D 2.1.0

بازی Truck Simulator 3D

Truck Simulator 3D شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید از ساخته های استودیو Ovidiu Pop می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد و تا کنون نزدیک به 40 میلیون بار از مارکت گوگل دانلود شده است و امتیاز عالی 4.0 از 5.0 را کسب کرده است. سبک جدیدی از رانندگی کامیون را به صورت سه بعدی و با گرافیک ایده آل تجربه کنید ، برانید و حریفان را پشت سر گذاشته و پادشاه جاده ها تبدیل شوید.

Truck Simulator 3D شبیه سازی رانندگی کامیون در جاده های ایلایات متحده آمریکا رانندگی شما را به چالش می کشد ، در 11 شهر بزرگ آمریکا با 8 نوع کامیون منحصر بفرد به رانندگی با کامیون بپردازید  و رانندگی در جاده ها را با کامیون خود تجربه کنید ، این بازی قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالاتر را دارا می باشد.

 

 

قابلیت های بازی Truck Simulator 3D شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید :

 

- نقشه آمریکا با همراه بودن شهرهای بزرگ این کشور

- فیزیک واقع گرایانه کامیون

- سیستم ترافیک اتومبیل

- کامیون های مختلف برای رانندگی

- سفارشی سازی کامیون خود

- چرخه روز و شب

- شبیه سازی آسیب ، سوخت و خستگی

- دوربین داخلی برای تمام کامیون ها!

- گرافیک خارق العاده

- چالش دوستان خود با رتبه بندی آنلاین و دستاوردها

 

بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید Truck Simulator 3D 2.1.0  بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید Truck Simulator 3D 2.1.0  بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید Truck Simulator 3D 2.1.0  بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید Truck Simulator 3D 2.1.0  بازی شبیه سازی رانندگی کامیون برای اندروید Truck Simulator 3D 2.1.0

پسورد فایل :
کپی