آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی فاینال فانتزی 6 برای اندروید 2.1.6 FINAL FANTASY VI

دانلود final fantasy

 فاینال فانتزی 6 ورژن نهایی FINAL FANTASY VI

 

فاینال فانتزی در سال 1994 برای اولین بار عرضه شد. جنگ magi چیزی به جز بدبختی و مشتی خاکستر به جای نگذاشت. حتی خود جادو نیز از این دنیا رخت بست. الآن، یعنی هزار سال بعد انسان ها دوباره دنیا را با قدرت آهن، تفنگ، موتور های بخار و دیگر تکنولوژی ها بازسازی کردند. اما دختر جوانی که اسمش ترا بود و توسط امپراطور شیطانی دربند شده بود بازمانده ای از قدرت جادویی را در وجود خود داشت. در نهایت این دختر با مرد جوانی به نام لاک ملاقات می کند و از دست امپراطوری فرار می کنند. اگر به دنبال بازی کلاسیکی هستید که خاطرات گذشته را برای شما زنده کند، این بازی گزینه مناسبی برای شماست. برای انجام این بازی نیاز به اندروید 3.2 یا بالاتر دارید.

 

ویژگی های بازی فاینال فانتزی :

 

- گرافیک بازی دوباره با دقت و زحمت بسیار ساخته و پرداخته شده است و می تواند به خوبی شما را مجذوب خود سازد. یکی از اولین گرافیست هایی که روی نسخه قدیمی این بازی کار می کرد در این نسخه نیز شخصا بر روی کاراکتر های اصلی کارکرده و بر روی آن نظارت داشته است.

- رابط کاربری خاص و دل پسند این بازی باعث می شود که شما به سرعت با بازی خو پیدا کرده و از آن لذت ببرید. شایان ذکر است که این بازی در گوگل پلی به قیمت 10 یورو به فروش می رسد.

- در این نسخه جدید جادوگران و کاراکتر های جدیدی معرفی شده اند.

- مناسب برای دوستداران بازی های کلاسیک.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی فاینال فانتزی 6 برای اندروید 2.1.6 FINAL FANTASY VI  دانلود بازی فاینال فانتزی 6 برای اندروید 2.1.6 FINAL FANTASY VI  دانلود بازی فاینال فانتزی 6 برای اندروید 2.1.6 FINAL FANTASY VI  دانلود بازی فاینال فانتزی 6 برای اندروید 2.1.6 FINAL FANTASY VI

 

آموزش نصب بازی :

 

1 - ابتدا فایل نصبی یا مود بازی را نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3- اکنون پوشه com.square_enix.android_googleplay.FFVI را در مسیر Android / obb  کپی کنید.

پسورد فایل :
کپی