آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی قهرمانان غواصی ریو برای اندروید 1.42 Rio 2016: Diving Champions

دانلود بازی Rio 2016 Diving Champions برای اندروید

 

Rio 2016: Diving Champions بازی جدیدی است که همراه با شروع مسابقات المپیک در گوگل پلی به نمایش گذاشته شد. غواصی کنید و با حرفه ای تر شدن به سطوح سخت تر راه پیدا کنید. بهترین امتیازات خود را در لیدربرد به نمایش بگذارید و با مسابقه دادن، حقه های جدیدی را باز کنید. این بازی دارای گرافیک خوبی در سبک خود می باشد و حجم بسیار بالایی هم ندارد. تقریبا به خوبی در هر سیستمی می توانید از این بازی لذت ببرید. اندروید مورد نیاز این بازی 3.0 به بالا می باشد.

 

ویژگی های بازی Rio 2016: Diving Champions :

 

 
- در هر کشور دلخواهی که میخواهید به ایفای نقش بپردازید و تیمی قدرتمند بسازید و توجه داشته باشید که هر ورزشکار  قدرت منحصر به فرد خود را دارد.

- با عمیق شدن در عمق و شنا کردن به شکل حرفه ای به قهرمان تبدیل شوید و استایل های جدید شنا مانند پایک، راست و از پهلو را باز کنید.

- با مسابقه دادن با کشور های دیگر، مدال طلا را به خانه ی خود ببرید.

-  با نماینده کشور خود بازی کنید و با کسب افتخار، غرور ملی بیافرینید.

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندرویددانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندروید  دانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندرویددانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندروید  دانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندرویددانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندروید  دانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندرویددانلود بازی Rio 2016: Diving Champions برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی