آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی لبه شمشیر برای اندروید Saber's Edge 3.6.0.22

دانلود بازی Saber's Edge - Puzzle RPG برای اندروید

دو سبک RPG و پازلی در در بازی Saber's Edge با هم تجربه کنید! خدمه دزدان دریایی را جمع آوری کرده و آن ها را کنترل کنید و هم چنین ارتقا دهید. تمام جهان را کاوش کنید و تقابل علم و جادو را ببینید. تیم خود را برای بدست آوردن سنگ روح حیات، رهبری کنید. با نژاد ها و کلاس ها و استراتژی های به خصوص، نبرد های RPG انجام دهید. حملات تیمی، کبمو های خاص و اسپل ها را در این بازی تجربه کنید. در کوئست ها هدایا و گنیجنه ها را برنده شوید. امتیازات روزانه و وظایف در هفت آسمان هستند. در بازی لبه شمشیر، شما تنها شخصی هستید که می توانید در مقابل شیطان بزرگ و سپاهش، مقاومت کنید. بیشتر از 15 کاراکتر که هر کدام دارای استراتژی های به خصوص هستند، تاکتیک ها و لذت شما را زیادتر می کنند. گرافیک سه بعدی این بازی را به همراه موزیک های زیبای آن، از دست ندهید. این بازی رایگان بوده و در هر نبرد آن داستانی نهفته است. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید 4.1 به بالا دارید.

 

ویژگی های بازی Saber's Edge :

- استخدام و جمع آوری خدمه دزدان دریایی نهایی! از قهرمانان تا رزمندگان و جادوگران و ...
- مدیریت استراتژی تیم! برای هر نبرد بر اساس جناح، قدرت و کلاس اعضای تیم های مختلف را انتخاب کنید. هر کدام از این کلاس ها دارای قدرت منحصر به فردیست. هزاران نبرد بر علیه دشمنان مختلف باعث می شود که شما برای هر انتخاب خود، اهمیت بیشتری قائل شوید.
- شرکت در مبارزه با تاکتیکی هولناک! انواع حملات از جمله جادوها و  کمبو ها را استفاده کنید.
- سربازان خود را با پوشش و ابزار مناسب، قوی تر سازید و با ترکیب صحیح قدرت های آن ها، مهارت های واقعیشان را به نمایش بگذارید.
- کاوش صدها جزیره! سفر در جهانی منحصر به فرد پر از ماجراها، امتیازات روزانه و وظایف
- زرادخانه های خود را با سلاح های جدیدی استیلا بخشید و کاری کنید که کاراکترهایتان بیش از قبل قوی باشند.

تصاویری از محیط این بازی :


دانلود بازی Saber's Edge برای اندرویددانلود بازی Saber's Edge برای اندروید  دانلود بازی Saber's Edge برای اندرویددانلود بازی Saber's Edge برای اندروید  دانلود بازی Saber's Edge برای اندرویددانلود بازی Saber's Edge برای اندروید  دانلود بازی Saber's Edge برای اندرویددانلود بازی Saber's Edge برای اندروید  دانلود بازی Saber's Edge برای اندرویددانلود بازی Saber's Edge برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی