آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی مرد عنکبوتی نامحدود برای اندروید Spider-Man Unlimited 4.6.0c

دانلود بازی Spider-Man Unlimited برای اندروید

Spider-Man Unlimited مرد عنکبوتی نامحدود بازی دیگری از کمپانی بزرگ گیم لافت را تجربه کنید. بیشتر از 100 کاراکتر در بازی اسپایدرمن موجود هستند. هر اسپایدرمن و زن عنکبوتی را که در بازی موجود است جمع کنید و با هم متحد کنید تا بتوانید از پس خطر و تهدید نهایی در داستان زیبای این بازی بر بیایید. با انجام این بازی حسی مانند پریدن به دنیای کمیک های مارول به شما دست می دهد و شما می توانید ارتشی از اسپایدر من ها را تشکیل دهید. شش تبهکار جدید، پرتال هایی را از دنیای خودشان به نیویورک زده اند و از این پرتال ها دسته های بی پایانی از کپی های خودشان بیرون می آید. پرتال ها را یکی پس از دیگری نابود سازید و به دنیا فرصتی دوباره برای زندگی دهید. این بازی بر روی اندروید 4.0 یا بالاتر قابل اجراست.

 

ویژگی های بازی Spider-Man Unlimited :

 

- از اولین بازی Spider-Man دونده روی تار ها لذت ببرید. در 7 محیط مختلف مارولی جلوی هرج و مرج را بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید.

- فراتر از یک بازی دونده معمولی، تبهکاران و خائنان ابعاد دیگر را شکست دهید.

- با 5 باس که هر کدام رئیس اصلی 25 مرحله هستند، در حالت داستانی مبارزه کنید و یا در حالت بازی event از رویداد های هفتگی و یا روزانه استفاده کنید و خود را در لیدربرد بالا بکشید.

- ارتشی از قوی ترین دشمنان ابعاد دیگر، در حال نابودی دنیا در سر راه خود هستند، آن ها را هرچه سریعتر متوقف سازید.

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی Spider-Man Unlimited برای اندروید  دانلود بازی Spider-Man Unlimited برای اندروید  دانلود بازی Spider-Man Unlimited برای اندروید  دانلود بازی Spider-Man Unlimited برای اندروید  دانلود بازی Spider-Man Unlimited برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی