آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » نرم افزار افزایش سرعت اینترنت برای اندروید 1.3 Internet Booster & Optimizer

دانلود نرم افزار Internet Booster & Optimizer برای اندروید

 

Internet Booster & Optimizer سریع کننده سرعت اینترنت نرم افزاری برای ایجاد تجربه ای جدید از محیط اینترنت می باشد. توجه داشته باشید که سرعت اصلی اینترنت شما توسط شرکتی که از آن اینترنت می گیرید می باشد و ما تغییری در آن نمی توانیم ایجاد کنیم اما بجز سرعت اصلی اینترنت، تعداد زیادی از فاکتور های اساسی و مهم در سرعت نهایی شما نقش بسزایی دارند. اینجاست که این نرم افزار شروع بکار می کند. با الگوریتم اتوماتیک این نرم افزار، مرورگر شما در در صدر سیستم اندرویدی شما قرار می گیرد و این اطمینان حاصل می شود که سرعتی که از شرکت ارائه دهنده اینترنت می گیرید را استفاده می کنید. تجربه ای صاف و روان را در مرور وب بالاخره می توانید بدست بیاورید. جادویی درکار نیست، تمامی فرمان های این نرم افزار را می توانید به طور دستی در سیستم خود اجرا کنید، اما برای این انجام چنین کاری زمان بسیار زیادی از شما گرفته می شود به همین دلیل است که این نرم افزار وجود دارد. سریع کننده سرعت اینترنت در اندروید 2.3 یا بالاتر قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار Internet Booster & Optimizer :

 

- در اغلب موارد پینگ شما بهبود می یابد و سرعت نهایی شما زیادتر می شود و میتوانید تجربه بهتری در مرور وب پیدا کنید.

-  MTU size, TTLL hops, buffer size و ... از فرمان های این نرم افزار هستند.

- چه سیستم شما روت شده باشد و یا نشده باشد، چه از وای فای استفاده می کنید و یا از 2g, 3g, 4g LTE ، تفاوتی ندارد، این نرم افزار با باپ سازی رم شما و cache و دیگر وظایف، سیستم شما را تسریع می کند.

- اگر به یک روتر وصل شده اید ممکن است فرمان های این نرم افزار محدود بشود.

- ما تضمینی برای تسریع سرعت اینترنت به شما نمی دهیم، ممکن است روی سیستم شما این نرم افزار جواب ندهد، اما حجم این نرم افزار بسیار کم می باشد، حدود 1.3 مگابایت، بنابرین به امتحانش می ارزد!

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Internet Booster & Optimizer برای اندرویددانلود نرم افزار Internet Booster & Optimizer برای اندروید  دانلود نرم افزار Internet Booster & Optimizer برای اندرویددانلود نرم افزار Internet Booster & Optimizer برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی