آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی جنگ جویان زمان - عصر حجر برای اندروید 1.2 Time Warriors - Stone Age

دانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندروید

Time Warriors - Stone Age بازی اکشنی است که شما را به عصر حجر می برد. این بازی قسمت اول 4 نسخه دیگر است. در این قسمت شما می بینید که در عصر حجر گیر افتاده اید. شما باید با بازیکنان واقعی به همراه سلاح های فانتزی نبرد کنید و شاهد سرزمین ها، مردمان و نبرد ها باشید. محیط بلوک و پیکسلی این بازی به خوبی شما را به دنیای عصر حجر می برد و جنگ با بازیکنان دیگر سبب می شود که شما بیش از قبل قدرتمند شوید تا بتوانید جان خود را در این عصر وحشی حفظ کنید. مراقب باشید که کلن های دیگر قبایل شما را تسخیر نکنند و با سلاح هایی که از جنس چوب درختان است و سنگ ها و حیوانات وحشی، شما را نترسانند. بسازید، تونل هایی را حفر کنید تا نقشه هایتان را با استراتزی جلو ببرید. مکان های امنی بسازید تا از دشمنان خائن در امان باشید و هر پیروزی باعث بدست آوردن تجربه و سلاح های جدیدی می شود. برای اجرای این بازی زیبا نیاز به اندروید 3 یا بالاتر دارید.

 

ویژگی های بازی Time Warriors - Stone Age :

 

- امکان بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین
- شما با بازیکنان واقعی در حالت بازی آنلاین مبارزه خواهد کرد. 3 نوع بازی در حالت آنلاین وجود دارد
- گرفتن پرچم  : در این حالت بازی دو تیم برای گرفتن پرچم رقابت می کنند و وهرکس دوبار پرچم بگیرد پیروز است.
- این بازی به کلی رایگان است و در آن چیزی به فروش نمی رسد
- در حالت GUN BEAST بازیکنان در ابتدا با قوی ترین سلاح ها نبرد کمی می کنند، و هر کس شکست بخورد، سلاح ضعیفتری می گیرد، تا جایی که یک نفر با دستان خالی کشته شود.
- در حالت نبرد مرگ تیمی برنده می شود که بیشترین امتیاز را دارد.

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندرویددانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندروید  دانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندرویددانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندروید  دانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندرویددانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندروید  دانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندرویددانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندروید  دانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندرویددانلود بازی Time Warriors - Stone Age برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی