آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 2.3.2 Pro Evolution Soccer 2018 بازی PES 2018 پی اس 2018 برای اندروید

ازی فوتبال فوق العاده پی اس 2018 

نسخه جدید Pro Evolution Soccer 2018

 

PES 2018 فوتبال پی ای اس 2018 اندروید پس از مدت ها انتظار، در نهایت برای سیستم عامل اندرویدی نیز منتشر شد. در نسخه جدید این بازی PES 2018 ، گرافیک بسیار بالایی را مشاهده خواهید کرد، ترجیحا برای اجرای صحیح و بدون مشکل بازی از سیستم اندرویدی قدرتمندی استفاده کنید. تیم خود را مدیریت کنید و وارد قسمت داد و ستد شوید، بهترین بازیکنان جهان را خریداری کنید و یا بفروشید تا قوی ترین تیم ممکن را بسازید. بازیکنان بیش از قبل واقعی به نظر می رسند و سیستم واقع گرایانه بازی در این نسخه، پر رنگ تر شده است. مود های مختلفی در PES 2018 وجود دارند، می توانید در حالت تمرینی بازی کنید تا ماهرتر از قبل شوید و یا در جام جهانی بازی کنید و بدرخشید! امکان بازی در لیگ برتر، ببازی های فصلی و بازی های یک به یک نیز وجود دارد. همانطور که می توانید به شکل آنلاین با دوستانتان رقابت کنید و آن ها را در این بازی شگفت انگیز شکست دهید،استادیوم خود را شخصی سازی کنید تا با آن به سود کلانی برسید!  اگر با این برنامه بازی کنید، بازیکنانتان پوشش جدیدی پیدا خواهند کرد. هم چنین همیشه این امکان وجود دارد که با تیم های زنان به مسابقه بپردازید! علاوه بر امکان خرید بازیکنان قدرتمند، امکان تبادل آن ها با بازیکنان دیگر نیز برای شما فراهم شده است. در مقابل دیگر بازی های مشابه و هم چنین نسخه قبلی این بازی، رابط کاربری و کنترلی بازی، بهبود شایانی پیدا کرده است و بیشتر حسی بصری می باشد. اگر از سیستم اندرویدی ضعیفی استفاده می کنید، نصب این بازی را به شما پیشنهاد نمی کنیم، چون احتمالا دچار مشکل خواهید شد. این بازی بر روی اندروید 5 و بالاتر قابل اجراست.

 

ویژگی های بازی PES 2018 :

 

- گرافیکی بی نظیر، نسبت به نسخه های قبلی

- امکان بازی در حالت آفلاین

- امکان تبادل بازیکنان معروف و ستاره ها

- امکان بازی به شکل آنلاین با دوستان

- امکان بازی با تیم های زنان

- امکان خرید ستاره های بین المللی

- امکان مدیریت تیم و استراتژی آن

- امکان شخصی سازی استادیوم و کسب در آمد

- رابط کاربری بی نظیر و منحصر به فرد

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی PES 2018 برای اندروید  دانلود بازی PES 2018 برای اندروید  دانلود بازی PES 2018 برای اندروید  دانلود بازی PES 2018 برای اندروید  دانلود بازی PES 2018 برای اندروید

 

آموزش نصب بازی PES 2018 :

1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود کنید.
2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
3 - پوشه ی jp.konami.pesam را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 

نکات اجرای بازی PES 2018 اندروید :

 

1 - بازی آنلاین می باشد !

2 - گزارشگر را باید از داخل محیط بازی فعال کنید به مسیر EXTRAS سپس SETTING و سپس DOWNLOAD COMMENTARY برید و گزارشگر زبان انگلسی را دانلود کنید.

3 - بازی فعلا نسخه مود ندارد !

 

 

نکته مهم : بازی آنلاین می باشد !

پسورد فایل :
کپی