آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Zombie Squad: A Strategy RPG 1.25.8 ارتش زامبی ها برای اندروید

دانلود نرم افزار Zombie Squad A Strategy RPG برای اندروید

 

 Zombie Squad: A Strategy RPG بازی نقش آفرینی بی نظیری می باشد با گرافیکی سه بعدی و بی نظیر عجین شده است و محیط خاصی را برای شما فراهم می کند. در جهانی آخر الزمانی که که سیگنال های وای فای باعث تبدیل گونه بشری به زامبی های  بی عقل شده اند، جهان نیاز به قهرمانانی قدرتمند دارد. در این جهان قهرمانان خود را وقف محافظت از نسل بشر کرده اند و تصمیم دارند که در مقابل اشعه های وای فای که باعث نابودی گونه بشری شده است، مقابله کنند. در این بازی نقش آفرینی و استراتژی، جوخه ای از قهرمانان غیر معمول خود را آماده کنید تا تولید کننده اشعه تباهی را نابود کنید. چه کسانی را در این بازی چند نفره به عنوان اعضای ماهر ارتش خود انتخاب خواهید کرد؟ یشتر از 200 قهرمان که اعضای 5 فرقه ی مختلف هستند را جمع آوری کنید و بیشتر از 400 مهارت مختلف را بهینه سازی کنید. آموزش دهید و مهارت های قهرمانان خود را ارتقا دهید. این بازی بر روی اندروید 4.1 و بالاتر قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Zombie Squad

 

- با دوستان خود بازی کنید و کلن ها را تشکیل دهید.

- قهرمانان و استراتژی های خود را به اشتراک بگذارید.

- با دیگر بازیکنان مبارزه کنید و رانک خود را بهبود ببخشید.

- بیشتر از 200 قهرمان ظالم را جمع آوری کنید.

- قهرمانانتان را به درستی مدیریت کنید تا نهایت پتانسیل آن ها برایتان آشکار شود.

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی Zombie Squad برای اندروید  دانلود بازی Zombie Squad برای اندروید  دانلود بازی Zombie Squad برای اندروید  دانلود بازی Zombie Squad برای اندروید  دانلود بازی Zombie Squad برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :


به دلیل قوانین گوگل پلی فایل های لایسنس دار اکنون به صورت اسپلیت عرضه می شوند تا بتوانید نسخه پرمیوم رو به راحتی در دسترس داشته باشد لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید تا مشکلی پیش نیاید و به راحتی نسخه پرمیوم را داشته باشید

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

پسورد فایل :
کپی