آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی War Robots 9.9.9 نصب بازی نبرد ربات ها برای اندروید

دانلود بازی War Robots برای اندروید

War Robots بازی اکشن، آنلاین و چند نفره ای می باشد که در آن باید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان نبرد های 6 به 6 انجام دهید. به سربازان آهنین و غولپیکر بپیوندید و دشمنان خود را نابود سازید. اگر ربات ها را دوست دارید و می خواهید با آن ها جنگ های بی نظیری را در محیطی سه بعدی با گرافیک بالا به شکل آنلاین با دیگر بازیکنان انجام دهید، این بازی را از دست ندهید. نیاز به پرداخت هزینه خاصی نیست. بیشتر از 50 میلیون بازیکن از سراسر جهان این بازی جذاب را دانلود کرده اند.
War Robots خلبان، آیا تو برای نابود کردن دشمنان آماده ای؟ شما می توانید هزاران مانور تکنیکی و پیچیده را در بازی انجام دهید، سلاح های خود را ارتقا دهید و ربات های دشمنان را به سادگی نابود سازید. سرعت، قدرت و مهارت های خود را ارتقا دهید تا بتوانید با دشمنان قوی تر مبارزه کنید. 24 نوع ربات با قدرت های متنوع وجود دارد. این بازی بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

دانلود War Robots

✅ نام نرم افزارWar Robots❤️ تعداد دانلود109166
⭐نسخه نرم افزار9.9.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل158 مگابایت

ویژگی های بازی War Robots

 

- کلن خود را بسازید و به پیروزی دست یابید.

- مراحل جنگی موجود را به پایان ببرید.

- در نبرد های حماسی PVP شرکت کنید.

- بیشتر از 20 نوع سلاح موجود است.

- تجهیزات خود را ارتقا دهید.

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلود بازی War Robots برای اندروید  دانلود بازی War Robots برای اندروید  دانلود بازی War Robots برای اندروید  دانلود بازی War Robots برای اندروید  دانلود بازی War Robots برای اندروید

پسورد فایل :
کپی