آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار پاکسازی و بهینه سازی اندروید Powerful Cleaner Pro 10.1

دانلود Powerful Cleaner Pro برای اندروید

Powerful Cleaner Pro ابزاری برای بهینه سازی سیستم اندرویدی می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های ناخواسته و بی ارزش خود را با بیشترین سرعت ممکن و به شکل اتوماتیک حذف کنید تا فضای زیادی از سیستم شما آزاد شود.
علاوه بر این شما می توانید رم خود را تقویت کنید تا سرعت بیشتری را در سیستم اندرویدی خود برای بازی ها مشاهده نمایید. رابط کاربری برنامه متریال می باشد و محیطی منحصر به فرد را برای کاربر ایجاد می کند. ابزارک های متنوعی توسط این برنامه ساپورت می شوند که می توان به ابزارک مانیتورینگ، ابزارک تقویت رم و ... اشاره کرد. در صورتی که باتری شما دمایش به مقدار حداکثر برسد، این برنامه به شما هشدار می دهد و می توانید در آن زمان برنامه های خود را غیر فعال کنید تا به باتری شما آسیبی نرسد. علاوه بر این، شما می توانید از جزئیات باتری خود نیز مطلع شوید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

دانلود Powerful Cleaner Pro

✅ نام نرم افزارPowerful Cleaner Pro❤️ تعداد دانلود10339
⭐نسخه نرم افزار10.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Powerful Cleaner Pro

 

- پاک کننده فایل های ناخواسته

- ساپورت انواع ابزارک ها برای دسترسی سریع

- یک ضربه برای تقویت سیستم

- تم های مختلف

- مانیتورینگ دمای باتری

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود Powerful Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Powerful Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Powerful Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Powerful Cleaner Pro برای اندروید  دانلود Powerful Cleaner Pro برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی