آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Screen Stream Mirroring v2.7.0C – اشتراک گذاری صفحه اندروید

دانلود Screen Stream Mirroring Pro برای اندروید

Screen Stream Mirroring Pro نرم افزاری قدرتمند برای میرور کردن تصویر و صدای سیستم اندرویدی شما بر روی دیگر سیستم های هوشمند می باشد. نیازی به روت نیست و سیستم شما می تواند بدون روت نیز به برودکست کردن داده های خود بپردازد. سیستم هایی نظیر UPnP / DLNA یا تلویزیون های هوشمند یا وب بروزر ها و ... توسط این برنامه پشتیبانی می شود و شما م یتوانید صفحه اندرویدی خود را در سیستم های دیگر به شکل زنده و بدون لگ مشاهده نمایید.
از این قابلیت برای انجام بازی ها، مقاصد آموزشی و ... استفاده می شود. امکان برودکست کردن بر روی Twitch, Youtube (Youtube Gaming), Facebook Live, Ustream و ... وجود دارد. Google Cast یا همان Chromecast به شکل درون برنامه ای موجود است. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0.3 و دستگاه های روت شده قابلیت دارد به بالا قابل اجراست. از سایر ابزارهای استریم می توان به دانلود Web Video Cast , دانلود نرم افزار Nero Streaming Player Pro و دانلود Universal Media Server اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Screen Stream Mirroring Pro

 

- امکان ریکورد کردن داده ها

- پشتیبانی از تلویزیون های هوشمند، وب بروزر ها و ...

- امکان ایجاد تعداد دلخواه از کانکشن به شکل همزمان

- بدون نیاز به روت

- قابل استفاده برای مقاصد آموزشی و ...

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود Screen Stream Mirroring Pro برای اندروید  دانلود Screen Stream Mirroring Pro برای اندروید  دانلود Screen Stream Mirroring Pro برای اندروید  دانلود Screen Stream Mirroring Pro برای اندروید  دانلود Screen Stream Mirroring Pro برای اندروید

 

نکته مهم :

 

در صورتی که گوشی یا تبلت شما روت نیست و یا از اندروید قبل از 5.0 استفاده می کنید اینجا را کلیک کنید، و نرم افزار مخصوص را دانلود کنید ، این نرم افزار استارت آپ است. شما باید نرم افزار را در صورت نصب اولیه Screen Stream Mirroring، اجرا کنید و در صورت ریستارت دستگاه از آن استفاده کنید. برای مطالعه راهنمای کامل از طرف سایت سازنده ++ اینجا ++ کلیک کنید.

پسورد فایل :
کپی