آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار طراحی داخلی خانه برای اندروید Planner 5D 2.8.12

دانلود Planner 5D - Home & Interior باری اندروید 

Planner 5D - Home & Interior نرم افزاری کاربردی به منظور طراحی محیط و فضای داخلی خانه می باشد. این نرم افزار را می توانید در دو حالت دو بعدی و سه بعدی اجرا نمایید. این اپ به شما اجزاء مختلفی را ارائه می کند که با استفاده از آن ها می توانید دیزاین داخلی خانه خود را به شکل دلخواه در بیاورید. مدل های ایجاد شده توسط این برنامه تا جای ممکن به شکل واقع گرایانه به نمایش در می آیند. Snapshot تصاویر واقع گرایانه را از طراحی ای که انجام داده اید، به شما ارائه می کند.

شما می توانید این برنامه را در دو حالت آفلاین و آنلاین اجرا نمایید. شما می توانید با اکانت planner5d.com, Google+ یا Facebook خود وارد برنامه شوید و سپس اطلاعات خود را همگام سازی کنید تا بتوانید در انواع سیستم ها به آن دسترسی داشته باشید. این نرم افزار از Chromecast  پشتیبانی می کند و می توانید عکس ها و نماهایی که طراحی کرده اید را در سیستم هایی که دارای صفحه نمایش بزرگی هستند به راحتی مشاهده کنید. امکان ایجاد تعداد نامحدودی از پروژه ها، بدون بروز هیچ مشکلی وجود دارد و می توانید از 150 کاتالوگ مختلف به شکل رایگان استفاده نمایید. امکان تغییر دادن جزئیات آیتم های موجود در برنامه نیز وجود دارد‌. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Planner 5D

✅ نام نرم افزار Planner 5D ❤️ تعداد دانلود 9238
⭐نسخه نرم افزار 2.8.12 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 7.0 🔆 حجم فایل 182 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Planner 5D

 

- طراحی های خود را با Chromecast مشاهده کنید.

- با اکانت های فیس بوک یا گوگل خود، داده ها را در انواع سیستم ها داشته باشید.

- در دو حالت آفلاین و آنلاین از برنامه استفاده کنید.

- کم حجم و سبک

- امکان اجرا در دو حالت سه بعدی و دو بعدی

- شخصی سازی آیتم های مختلف

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود Planner 5D - Home & Interior برای اندروید  دانلود Planner 5D - Home & Interior برای اندروید  دانلود Planner 5D - Home & Interior برای اندروید  دانلود Planner 5D - Home & Interior برای اندروید  دانلود Planner 5D - Home & Interior برای اندروید

 

نکته مهم :

 

در اجرای اولیه نرم افزار برای آپدیت 3D models ها نیاز به اینترنت wifi خواهید داشت.

پسورد فایل :
کپی