آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود تلفای TelFi 1.0.1751.46 تماس صـوتی بر بستر وای فای همراه اول

دانلود TelFi برای اندروید

TelFi تلفای نرم افزاری بسیار کاربردی می باشد که توسط Neusoft Mobile Solutions Oy توسعه داده شده است و محصول ارائه شده از شرکت ایرانی همراه اول می باشد. تلفای گرچه این برنامه در مارکت گوگل پلی برای اندروید های 4.4 به بالا ارزیابی شده است، سازندگان برنامه اندروید های 6 به بالا را برای اجرای آن مناسب می دانند. این نرم افزار قدرتمند به شما کمک می کند که توسط ارتباط اینترنتی و وای فای تماس برقرار کنید. با چنین قابلیتی، می توانید هزینه های خود را تا حد چشم گیری کاهش دهید.

به عنوان مثال در سفر های خارج از کشور، دیگر نیازی به دادن هزینه های رومینگ نیست و می توانید با شماره خود بدون نیاز به هزینه های  اضافی تماس برقرار کنید. بخشی به خصوص نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با فعال کردن آن در محیط برنامه می توانید کاری کنید که خود برنامه به شکل خودکار وای فای را شناسایی کرده و در زمان هایی که امکان آن وجود دارد، تماس های عادی شما به TelFi  تبدیل شود. با وجود طرح های جدید اینترنت ثابت، برقراری اینگونه تماس ها بسیار به صرفه به نظر می رسد. مهم نیست که در کجا هستید، در خانه، محیط کاری، فرودگاه و ... در هر جایی که وای فای در دسترس شما باشد و بتوانید به آن متصل شوید، می توانید اینگونه تماس ها را برقرار سازید.  جاهایی که آنتن ضعیف می باشد و با این حال ارتباط اینترنتی وجود دارد نیز محل های مناسبی برای استفاده از قابلیت این برنامه می باشد. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را دارا می باشد.

با استفاده از سرویس تلفای، مشترکین همراه اول نیازی به پوشش شبکه تلفن همراه برای برقراری و دریافت تماس نخواهند داشت بلکه تنها با اتصال به شبکه وای فای می توانند مکالمه کنند و برای این کار نیازی به استفاده از هیچ اپلیکیشن و برنامه واسط دیگری نیست. مشترکین با استفاده از شماره گیر تلفن همراه خود و همانند تماس عادی می توانند تماس برقرار و دریافت نمایند.

 

ویژگی های نرم افزار تلفای TelFi  :

 

- رابط کاربری مناسب

- کاهش هزینه های تلفن همراه

- بدون نیاز به هزینه های اضافی رومینگ و ...

- پشتیبانی از انواع سیستم ها

- شناسایی خودکار ارتباط اینترنتی وای فای

- مناسب برای اندروید های جدید

- کیفیت بالای تماس ها

- تماس روی وای فای بدون نیاز به اپلیکیشن واسط
- مشترکین پس از نصب تلفای صرفاً به منظور فعالسازی سرویس، می توانند به صورت عادی و از طریق شماره گیر تلفن همراه خود (بدون مراجعه به اپلیکیشن) تماس برقرار کنند. به عبارت دیگر، اپلیکیشن تلفای فقط تنظیمات لازم به منظور فعالسازی سرویس را انجام داده و پس از آن مشترکین فقط برای انجام تنظیمات مورد نیاز به اپلیکیشن مراجعه می نمایند و برای برقراری تماس نیازی به استفاده از این اپلیکیشن نمی باشد.
برقراری و دریافت تماس در نقاط با آنتن دهی ناپایدار و یا با ازدحام بالا:
- مشکل ناپایداری آنتن دهی شبکه تلفن همراه در نقاط با ازدحام بالا و یا داخل برخی ساختمان ها حل خواهد شد.

 

تلفای همراه اول با دیگر راهکارهای تماس اینترنتی چه تفاوتی دارد؟

- در حالیکه دیگر راهکارهای تماس اینترنتی مانند  برنامه های موبایل تماس اینترنتی، نیاز به استفاده از یک اپلیکیشن جهت برقراری تماس دارند، با استفاده از تلفای، مشترکین قادر خواهند بود بدون نیاز به اپلیکیشن دیگر و مانند قبل تنها با استفاده از شماره گیر تلفن همراه شماره گیری کرده و یا تماس دریافت کند. علاوه بر این سرویس تلفای امکان برقراری تماس به دیگر شبکه های تلفن مانند تمام اپراتورهای موبایل و همچنین تلفن ثابت تمام کشورها را فراهم می کند.
- در هنگام تماس، مخاطب تفاوتی بین تماس تلفای و تماس عادی مشاهده نمی نماید.
- برخلاف سایر اپلیکیشن های تماس اینترنتی که لازم است طرف دیگر مکالمه نیز اپلیکیشن را نصب کرده باشد، برای تماس از طریق تلفای طرف دیگر مکالمه نیازی به فعالسازی این سرویس ندارد.

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود TelFi برای اندرویددانلود TelFi برای اندروید  دانلود TelFi برای اندرویددانلود TelFi برای اندروید  دانلود TelFi برای اندرویددانلود TelFi برای اندروید  دانلود TelFi برای اندرویددانلود TelFi برای اندروید

پسورد فایل :
کپی