آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » بازیابی پسورد ویندوز با نرم افزار Reset Windows Password 1.90

بازیابی پسورد ویندوز با نرم افزار Reset Windows Password 1.90

با نرم افزار Reset Windows Password به آسانی میتوان پسورد ویندوز را حذف و ریست کرد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و شما برای استفاده از آن نیازی ندارید که آنرا نصب کنید. به عبارت دیگر این برنامه دارای یک فایل ISO است که شما میتوانید آنرا بر روی سی دی رایت و یا بر روی فلش دیسک کپی کنید و به دلیل اینکه این نرم افزار دارای خاصیت بوتیبل است میتوان آنرا بدون نصب، اجرا نمود. پس از اجرای برنامه با چند کلیک ساده می توانید پسورد ویندوز را پاک کنید. همچنین این برنامه قادر است تا پسورد administrator و حتی پسورد تمام یوزرهای ساخته شده در ویندوز را نیز حذف کند. این نرم افزار از ویندوزهای Windows 7, Windows XP, 2003, 2000, NT, Windows XP Professional x64 Edition (64-bit), Windows Server 2003 x64 Edition (64-bit), Windows VISTA, Windows VISTA (64-bit), Windows Server 2008 پشتیبانی میکند. 

 

روش نصب و کرک نرم افزار:
برای مشاهد راهنمای تصویری استفاده از نرم افزار فایل Help.chm را اجرا کنید.
همچنین برای کرک نرم افزار هم مراحل زیر را به ترتیب سپری نمایید:
1 – وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Keygen.exe?5236512 را اجرا نمایید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Keygen.exe?5236512 کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
2 – در پنجره ی ظاهر شده در کادر Name نامی را به دلخواه به عنوان مثال نام خودتان را تایپ نمایید.
3 – پس از اینکار کدی در کادر زیرین Name ساخته می شود.
4 – نام و کد ساخته شده را بر روی کاغذ یادداشت کنید.
5 – پس از اجرای نرم افزار در حالت بوت بر روی دکمه About کلیک کرده و سپس دکمه Register را انتخاب نمایید.
6 – در کادر های username و registration نام و کدی را که در مرحله 4 یادداشت کرده اید را تایپ کنید و در پایان بر روی دکمه OK کلیک کنید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد.

پسورد فایل :
کپی