آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » پشتیبان گیری از اندروید SyncDroid v1.2.5 Final

پشتیبان گیری از اندروید SyncDroid v1.2.5 Final

SyncDroid ابزاری مفید و کارآمد در زمینه بک آپ گیری از گوشی اندروید و ذخیره آن روی کامپیوتر ، فلش و یا هر ابزار پرتابل دیگر می باشد. با این ابزار شما قادر به برگرداندن بک آپ ذخیره شده در زمان لازم و یا انتقال آن به گوشی و یا تبلت اندروید دیگر می باشید.

این نرم افزار بی شک یک ابزار جانبی لازم و ضروری برای کسانی است که از اندروید استفاده می کنند زیر در هر زمان که محتوای روی گوشی از بین برود با استفاده از بک آپ ذخیره شده قادر به بازیابی اطلاعات حذف شده خواهید بود.

SyncDroid قابلیت پشتیبانی از اندروید 2.0 به بالا را داراست و طیف عظیمی از گوشی و تبلت های اندروید را پشتیبانی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید اتصال گوشی به سیستم و نصب درایور گوشی شما می باشد بعد از ان با یک کلیک و کاملا سفارشی قادر به ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعات خواهید بود. نرم افزار به صورت خودکار گوشی شما را شناسایی می کند .

با این ابزار شما قادر به پشتیبان گیری از SMS ها ،مخاطبین، لاگ تماس ها ، بوک مارک ها ، تنظیمات و آدرس های مشاهده شده در مرورگر، فایل های صوتی و تصویری و همچنین دوربین و کارت SD می باشید. همچنین در هر زمان شما قادر به بروزرسانی بک آپ های ذخیره شده و جایگزنی با نسخه قبلی خواهید بود. قابلیت تنظیمات زمانی بک آپ می تواند این کمک را به شما بکند که در فواصل زمانی تعیین شده از گوشی خودتان بک آپ گیری همچنین قادر به ذخیره و یا بازیابی بک آپ ها روی اکانت Dropbox خود خواهید بود.

 

پشتیبان گیری از اندروید SyncDroid v1.2.5 Final

 

پسورد فایل :
کپی