آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار YoWindow Weather 2.43.3 برنامه قدرتمند هواشناسی برای اندروید

نرم افزار قدرتمند هواشناسی برای اندروید YoWindow Weather v1.2.7

دانلود YoWindow Weather اندروید

 نرم افزار قدرتمند پیش بینی آب و هوا برای اندروید

نسخه پرمیوم و خریداری شده به صورت رایگان

 

YoWindow Weather

ابزاری قدرتمند برای پیش بینی آب و هوا در اندروید می  باشد البته YoWindow Weather برای کامپیوتر هم چندین سال است که عرضه شده است و طرفداران زیادی دارد. به دلیل محبوبیت بالا شرکت سازنده این بار نسخه اندروید آن را با ویژگی های قدرتمند عرضه کرده است.

توسط این ابزار قادر به پیش بینی اب و هوای روزانه ، هفتگی و ماه خواهید بود. گرافیک بسیار جذاب نرم افزار شما را شیفته خود خواهد کرد ، همچنینی این ابزار کاملا هوشمند می باشد مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید ، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند. یکی از بهترین نرم افزار هواشناسی اندروید می باشد.


دانلود YoWindow Weather

✅ نام نرم افزارYoWindow Weather❤️ تعداد دانلود50298
⭐نسخه نرم افزار2.43.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل29 مگابایت
با

YoWindow Weather

پیش بینی لحظه ای آب و هوا را با خود حمل کنید ! نرم افزار از دیتابیس  yr.no و  اخبار هواشناسی از سایت های معتبر برای پیش بینی آب و هوا استفاده می کند و در صد خطای بسیار کمی دارد. این نرم افزار ادعا می کند تمامی شهر و حتی برخی از روستای جهان را تحت پوشش دارد و همین امر باعث فراوانی استفاده از نرم افزار شده است. یکی از ویژگی های بارز نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه استفاده کم از باتری و عدم مشکل با شارژ گوشی می باشد. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.3 به بالا را داراست.

 

 

پسورد فایل :
کپی