آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود موبوروبو نرم افزار مدیریت گوشی اندروید و آیفون از طریق کامپیوتر Moborobo v5.1.9.589

دانلود موبوروبو نرم افزار مدیریت گوشی اندروید و آیفون از طریق کامپیوتر Moborobo v3.0.0.272

دانلود Moborobo

مدیریت گوشی های اندروید و آیفون

 

Moborobo ابزاری قدرتمند و ایده آل برای مدیریت گوشی های اندروید و آیفون از طریق کامپیوتر می باشد. شما می توانید از طریق کابل usb و یا wifi از طریق کامپیوتر به گوشی خودتان وصل شوید. در صفحه اصلی نرم افزار شما مشخصات گوشی خودتان از قبیل فریمور ، نام دستگاه ، وضعیت باتری ، میزان فضای استفاده شده و فضای خالی ، مخاطبین ، پیامک ها ، فیلم و موزیک ها را مشاهده می کنید.

شما توسط این ابزار قادر به ویرایش مخاطبین و پیامک ها می باشید ، همچنین قادر به ویرایش فیلم و موزیک ها خواهید بود. همچنین ابزاری ایده ال جهت ویرایش تصاویر ، حذف و یا اضافه کردن عکس در اختیار شما قرار می گیرد.

موبوروبو دارای یک مارکت داخلی است و می تواند به شما در پیدا کردن عکس ، نرم افزار و بازی های جدید کمک کند. ابزارهای مختلف دیگر نظیر قسمتی برای عکسبرداری از صفحه نمایش در اختیار شماست و قادر به به حذف کش و فایل های زائد از گوشی خود خواهید بود. توسط این نرم افزار می توانید از گوشی خودتان بک آپ بگیرید و هر وقت لازم داشتید با یک کلیک آنرا بازگردانید. سوییچ بین دو گوشی متصل به کامپیوتر بسیار آسان می باشد و به راحتی همزمان می توانید از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل شوید.

 

دانلود موبوروبو نرم افزار مدیریت گوشی اندروید و آیفون از طریق کامپیوتر Moborobo v5.1.9.589

 

پسورد فایل :
کپی