آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مدیریت گوشی های آیفون و اندروید از طریق کامپیوتر Apowersoft Phone Manager 2.8.9

مدیریت گوشی های آیفون و اندروید از طریق کامپیوتر Apowersoft Phone Manager 2.1.2

Apowersoft Phone Manager ابزاری قوی در زمینه انتقال اطلاعات از گوشی های آیفون و اندروید به کامپیوتر و بلعکس می باشد. توسط این ابزار شما قادر به مدیریت عکس ها ، فیلم ها ، اس ام اس ها و دفترچه تلفن خود از طریق ویندوز خواهید بود.

توسط این نرم افزار به راحتی و با یک کلیک قادر به نمایش اسکرین شات و یا فول اسکرین از گوشی خود خواهید بود ، رابط کاربری با امکانات زیاد و گرالفیک عالی تجربه مدیریت گوشی روی کامپیوتر را برای شما بسیار راحت می کند. مدیریت فایل ها ، همگام سازی گوشی با کامپیوتر و بازیابی داده ها در تبلت از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می باشد.

شاید برای شما نیز پیش آمده که اطلاعات مهم خود را از دست داده باشید با نصب این نرم افزار و ایجاد یک نسخه پشتیبان به راحتی قادر به بازیابی داده ها در صورت ایجاد مشکل برای آن خواهید بود ، همچنین شما می توانید تصاویری که دوست دارید را از سیستم به گوشی تنها با چند کلیک منتقل کنید.

با سه روش می توانید گوشی خود را به نرم افزار متصل کنید اولین و متدوالترین راه اتصال گوشی به ویندوز از طریق کابل usb می باشد ، دویمن راه هم از طریق wifi است که باید کد تاییدی که نرم افزار در اختیار شما می گذارد داخل نرم افزار وارد کنید و سومین راه هم اسکن بارکد از طریق گوشی می باشد.

این نرم افزار از تمامی نسخه های iOS و اندرزوید پشتیبانی می کند احتمالا تا کنون با نرم افزارهای دو کاره که هر دو سیستم عامل را پشتیبانی کند روبه رو نشده باشید این نرم افزار از iPhone, iPod, iPad, Samsung, Lenovo, Sony, LG, HTC, Motorola, Google Nexus و تبلت و تمامی گوشی های اندروید پشتیبانی می کند.

همواره شما می توانید یک نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات گوشی نظیر مخاطبین، فیلم ها، بوک مارک ها، اسناد، تصاویر پس زمینه، اس ام اس، تقویم ایجاد نمایید و در هر زمان با یک کلیک داده ها را بازیابی کنید.

اگر قصد خرید گوشی جدید را دارید و اطلاعات گوشی قدیمی برای شما مهم است توسط نسخه پشتیبان ایجاد شده می توانید اطلاعات را به گوشی جدید خود منتقل کنید و تمامی این کارها با توجه به حجم نسخه پشتیبان کمتر از یک ساعت از وقت شما را می گیرد.

همچنین نرم افزار قابلیت شبیه سازی گوشی شما در ویندوز را داراست و می توانید تجربه ای بهتر و بزرگتر از گوشی خود در ویندوز را بدست بیاورید ، خوشبختانه این نرم افزار روی تمامی ویندوزها قابلیت نصب را داراست.

 

قابلیت های نرم افزار Apowersoft Phone Manager :

 

- تشخیص خودکار دستگاه و تمامی اطلاعات گوشی

- انتقال همه پرونده ها از گوشی به کامپیوتر و بالعکس

- کاملا منطبق با گوشی های iOS و آندروید

- مدیریت عکس ،موسیقی ،فیلم ،اس ام اس ،دفتر تلفن و پرونده های دیگر

- پشتیبان گیری انواع داده ها از گوشی به کامپیوتر

- ریستور فایل پشتیبان گیری شده

- ایجاد اسکرین شات از گوشی با یک کلیک

- نمایش صفحه گوشی روی ویندوز

- اتصال به گوشی با سه راه

-

 

 

پسورد فایل :
کپی