آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Lookout Security & Antivirus 10.51.3 آنتی ویروس قدرتمند لوک اوت برای اندروید

آنتی ویروس قدرتمند لوک اوت برای اندروید Lookout 9.12-cd74e83

Lookout آنتی ویروس قدرتمند اندروید با قابلیت های ویژه می باشد. توسط آنتی ویروس لوک اوت علاوه بر محافظت از گوشی اندروید خودتان قادر به رصد گوشی و یافتن گوشی سرقت شده یا گم شده به آسانی خواهید بود.

Lookout تا کنون توسط 50 میلیون کاربر نصب شده است و امتیاز 4.4 از 5 در پلی استور گویای قدرت بالای نرم افزار می باشد. آنتی ویروس قابلیت محافظت از گوشی یا تبلت اندرویدی شما در محیط وب را دارا می باشد و دارای سه لایه حفاظتی برای محافظت در برابر انواع تهدیدات می باشد.  همچنین نرم افزار قابلیت ضد سرقت را دارا می باشد که بعد از گم شدن گوشی در هرجایی قادر به رصد گوشی خودتان می باشید. قابلیت پشتیبان گیری از تماس ها ، پیامک ها و تصاویر شما و ذخیره در فضای ابری نرم افزار از قابلیت های دیگر لاک اوت می باشد. این انتی ویروس اندروید قابلیت نصب روی اندروید 7.0 به بالا می باشد. دانلود آنتی ویروس زونر برای اندروید , دانلود آنتی ویروس نود 32 برای اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود AVG AntiVirus نیز برای اندروید در دسترس می باشند.


دانلود Lookout

✅ نام نرم افزارLookout❤️ تعداد دانلود108320
⭐نسخه نرم افزار10.51.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل16 مگابایت

قابلیت های آنتی ویروس لوک اوت اندروید Lookout

 

- حفاظت از گوشی در برابر ویروس ها، بدافزارها

- یافتن محل گوشی در صورت گم شدن یا دزدیده شدن

- بک آپ گیری اطلاعات مهم در فضای ابری نرم افزار

- حفاظت از حریم خصوصی شما در برابر تهدیدات آنلاین

- اینترفیس آسان آنتی ویروس


    

پسورد فایل :
کپی