آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود اسپاتیفای موزیک برای اندروید و کامپیوتر Spotify 1.1.34.694 / Spotify Music 8.9.18

دانلود Spotify Music

دانلود Spotify Music اسپاتیفای موزیک برای اندروید و ویندوز

 

Spotify Music اسپاتیفای موزیک نام اپلیکشن پر طرفدار موزیک برای اندروید می باشد. این ابزار دارای دیتابیس غنی از میلیون ها آهنگ پرطرفدار و با آپدیت روزانه می باشد که شما قابلیت دسترسی آنلاین به موزیک ها را تنها با چند کلیک دارا می باشید. نسخه پیش رو نسخه مود شده نرم افزار می باشد که قابلیت نامحدود را دارا می باشد.

با این ابزار قابلیت گوش دادن به هنرمند و آلبوم و یا ایجاد لیست پخش خود از آهنگ های مورد علاقه را دارا می باشید. هر جا باشید فقط با داشتن اینترنت می توانید به آهنگ های مورد علاقه خودتان دست پیدا کنید و زودتر از همه به آهنگ های روز و جدید دست پیدا کنید. نرم افزار تا کنون بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است و از پرطرفدارترین های مارکت گوگل می باشد. و با استقبال کاربران و امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کرده است. برای نصب اسپاتیفای موزیک احتیاج به اندروید 2.3.3 به بالا را دارا می باشید.


دانلود Spotify Music

✅ نام نرم افزار Spotify Music ❤️ تعداد دانلود 230097
⭐نسخه نرم افزار 8.9.18 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 35 و35 مگابایت

قابلیت های Spotify Music اسپاتیفای موزیک

 

- پخش با یک کلیک آهنگ هر هنرمند ، آلبوم و لیست پخش

- قابلیت اجرا در گوشی و تبلت

- پخش هر آهنگ در هر زمانی

- قابلیت سینک شدن با نسخه کامپیوتر اسپاتیفای موزیک

- دانلود موزیک ها برای پخش در حالت آفلاین

- کیفیت صدای فوق العاده بالا

- بدون تبلیغات و پخش بدون وقفه موزیک

 

    


سوالات متداول نصب اسپاتیفای

اسپاتیفای چیست ؟
یک سرویس ارائه دهنده موزیک است ، که در ان به میلون ها آهنگ روز و قدیمی صرفا با داشتن یک حساب کاربری ئدسترسی خواهید داشت. البته یک شبکه اجتماعی نیز می باشد که شما با داشتن آی دی دوستتان در این ابزار قادر به اشتراک گذاری موزیک ها و پلی لیست خودتان با آنها خواهید بود.
آیا اسپاتیفای رایگان است ؟
هم بله هم خیر ! در این ابزار شما باید اشتراک خریداری کنید تا بتوانید به تمامی موزیک ها دسترسی داشته باشید برخی امکانات و موزیک ها در این نرم افزار صرفا در نسخه پولی در دسترس خواهد بود . البته نگران نمباشید ما نسخه مود و پولی این نرم افزار را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده ایم.
آیا قابلیت گوش دادن به موزیک به صورت آفلاین وجود دارد ؟
در نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای می‌توان موسیقی موردنظر را به‌صورت آفلاین گوش داد، ولی این با دانلود موسیقی به‌معنای متعارف فرق دارد. مثلا شما نمی‌توانید سیستم اسپاتیفای را فریب بدهید، آلبومی را دانلود کنید و سپس اشتراک خود را لغو کنید. همچنین نمی‌توانید قطعه‌های موسیقی را دانلود کنید تا روی سی‌دی یا در دستگاه‌های دیگر کپی کنید.


🆗 نکات بسیار مهم :


✅ - برای استفاده از این برنامه نیاز به یک فیل شکن دارید ! البته با هر فیل شکنی نمی شود در نسخه پرمیوم ثبت نام کرد.

✅ - در نسخه پرمیوم قرار گرفته نمی توانید با gmail ثبت نام کرده و از نسخه کامل استفاده کنید. بهتر است از سایر سرویس دهنده های ایمیل استفاده کنید.

✅ - برای یافتن نوع گوشی خودتان بهتر است نرم افزار cpuz ( دانلود سی پی یو زد )  را نصب کنید و نوع پردازنده خودتان را پیدا کنید.

پسورد فایل :
کپی