آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار ساخت اسلاید شو برای اندروید Scoompa Video - Slideshow Maker and Video Editor v29.5

نرم افزار Slideshow Maker Premium

نرم افزار Slideshow Maker Premium برای اندروید

ابزار عالی ساخت اسلاید شو در اندروید

نسخه پرمیوم و کرک شده


Slideshow Maker Premium نرم افزار اسلاید شو برای اندروید می باشد. توسط این ابزار به آسانی قادر به اضافه کردن عکس به نرم افزار و دریافت یک اسلاید شو ویدیویی خواهید بود. نرم افزار امکانات گسترده ای برای سفارشی سازی طرح در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن قادر به اضافه کردن موزیک به اسلاید شو خود خواهید بود. برنامه Scoompa Video - Slideshow Maker and Video Editor  یک ابزار حرفه ای و جند منظوره برای ساخت اسلاید شو و ویرایش فایل های ویدیویی می باشد .

Slideshow Maker Premium توسط استودیو برنامه نویسی Cover art Scoompa در گوگل پلی منتشر شده است این برنامه توانسته با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی امیتاز 4.5 از 5 را کسب کند .شما برای کار با این برنامه تنها باید عکس و ویدیو هایی را که می خواهید انتخاب کرده و در برنامه اجرا کنید. این برنامه امکان اضافه کردن بیش از 100 استیکر یا برچسب مختلف به ویدیو ، امکان اضافه کردن متن دلخواه به ویدیو و شخصی سازی متن بهمراه 55 فونت مختلف ، امکان اضافه کردن استایل های مختلف از جمله استایل های انیمیشن و قاب های مختلف و ... از جمله ویژگی های این برنامه می باشد. هم چنین شما می توانید بروی ویدیو ها مویک های دلخواه اضافه کنید و در نهایت در فرمت های مختلف و رایج ویدیو ذخیره و یا اشتراک گذاری کنید.برای اجرای این برنامه به اندروید 4.3 و بالاتر نیاز دارید . همچنین می توانید از MoShow , دانلود SlidePlus: Free Photo Slideshow Maker و نرم افزار ساخت آسان اسلایدشو برای اندروید استفاده کنید.

قابلیت های نرم افزار اسلاید شو برای اندروید Slideshow Maker

 

- اضافه کردن بی نهایت عکس از وب ، گالری و یا دوربین

- پخش فوری ویدیوها

- انتخاب سبک از بسیاری از سبک های ویدئویی و قاب های متحرک

- قابلیت اضافه کردن بیش از 100 استیکر مختلف

- قابلیت اضافه کردن موزیک به اسلاید شو

- اضافه کردن نوشته با بیش از 55 فونت مختلف

- قابلیت فیلتر گذاری روی تصاویر

- قابلیت اشتراک گذاری اسلاید شو با دوستان

- امکان اضافه کردن استیکر های مختلف به ویدیو و عکس ها

- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیو و صوتی

- امکان اضافه کردن کردن موزیک برویدیو

- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیو و صوتی

 

        

پسورد فایل :
کپی