آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود HERE WeGo - City Navigation v2.0.15172 نقشه و مسیریاب نوکیا همراه با نقشه ایران برای اندروید

نرم افزار HERE Maps

دانلود HERE Maps برای اندروید

همراه با نقشه آفلاین شهرهای ایران و سخنگوی فارسی زبان


HERE Maps نام ابزار عرضه شده از سوی کمپانی نوکیا برای مسیر یابی و نقشه در گوشی های اندروید می باشد. این نرم افزار همان Ovi Maps معروف است که قبلا در گوشی های نوکیا استفاده می شد و اکنون با نام جدید HERE Maps برای تمامی گوشی و تبلت های اندرویدی عرضه عمومی شده است. شعار نرم افزار این است که با نرم افزار HERE هیچ وقت گم نمی شوید و در شهرهای شلوغ هم خیابان ها و حتی کوچه ها را به آسانی پیدا می کنید !

این ابزار دارای نقشه راه ها ، خیابان ها و معابر عمومی بیش از 100 کشور جهان می باشد و شما قابلیت یافتن مسیر های مختلف و محاسبه و مسیر یابی برای پیاده روی یا رانندگی و یا دوچه سواری به مسیر تعیین شده را خواهید داشت. نرم افزار دقیقا مانند نرم افزار سایجیک قابلیت سخنگو بودن را دارا می باشد و البته در مقاسیه با سایجیک دارای نقشه های بسیار بروزتر و کامل تر می باشد و همین را می توان زنگ خطری برای نرم افزار سایجیک دانست ! توسط این رنم افزار قابلیت دیدن نمای سه بعدی ساختمان ها ، فروشگاه ها و مکان های معروف را خواهید داشت. و قابلیت یافتن سریع مارکز خرید و وضعیت ترافیک نیز به آسانی در دسترس است. نرم افزار HERE Maps قابلیت نصب روی اندروید 4.1 به بالا را دارا می باشد. نرم افزارهای نظیر دانلود نشان و دانلود سایجیک و دانلود دال همچنین دانلود ویز در رسته همین نرم افزار می باشد.

قابلیت های نرم افزار HERE Maps اندروید

 

- دارای سخنگو و هدایت توسط سخنگو

- قابلیت ذخیره نقشه ها و استاده به صورت آفلاین در بیش از 100 کشور جهان

- زمان واقعی ترافیک و اطلاعات حادثه برای بیش از 40 کشور

- نقشه داخل سالن برای هزاران فرودگاه و مراکز خرید

- -نقشه های حمل و نقل عمومی ، دستورالعمل ها و اطلاعات حدود 1000 شهرستان

- برنامه ریز مسیر رانندگی و حمل و نقل عمومی و پیاده روی و مقایسه با یکدیگر

 

نکته مهم استفاده از نرم افزار : برای ورود به نرم افزار شما باید در گوشی یک اکانت سینک شده داشته باشید و دقیقا با اکانت سینک شده در سایت here.com با آی پی غیر ایرانی ثبت نام کرده و سپس با اطلاعات اکانت در نرم افزار لاگین کنید !

          


پسورد فایل :
کپی