آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ماشین حساب فوق حرفه ای و قدرتمند اندروید King Calculator Premium 2.2

نرم افزار King Calculator

King Calculator بهترین ماشین حساب اندروید می باشد. رابط کاربری آسان ، بصری و عملکرد فوق العاده این تعریف را به عنوان بهترین ماشین حساب اندروید آورده است. این ماشین حساب دارای  5 تم زیبا و سه طرح بندی صفحه نمایش که متناسب با نیاز قابل تغییر می باشد. اگر به دبنال یک ماشین حساب پایه و یا پیشرفته هستید این ابزار تمامی نیازهای محاسباتی شما را براورده می کند و برای تمام سینین از جمله کودکان برای یادگیری و سایر افرد مناسب می باشد.

King Calculator مناسب برای مدارس ، دانشگاه ها ، مهندسین و دانشگاه های فنی و ... مناسب می باشد. این ابزار در دانشگاه های ایالات متحده به عنوان یک ابزار آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. انجام سریع محاسبات ، قابلیت تایپ فرمول ها ، تاریخچه قوی ، انجام محاسبات دروس حسابان و جبر و ... از توانایی های این ماشین حساب اندروید به شمار می رود. در ادامه مطلب نسخه پرمیوم نرم افزار را برای شما به صورت رایگان آماده دانلود کرده ایم ،ر همچنین نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.3 به بالا را داراست.

 

قابلیت های ماشین حساب قوی اندروید King Calculator :

 

- متغیر های حافظه

- دکمه جواب، که موجب صرفه جویی در آخرین نتیجه برای بیان بعدی می شود

- دارای تاریخچه محاسبات

- ویرایشگر محاسبات

- توابع مثلثاتی (سینوس، کسینوس، مماس، arcsine، arcosine، arctan، سینوس هذلولی، کسینوس هذلولی، تانژانت هذلولی)

- توابع لگاریتمی

- قابلتی نوشتن فرمول ها

- دارای 5 استایل زیبا

 

 

 

پسورد فایل :
کپی