آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار نظارت و مانیتورینگ مصرف اینترنت اندروید - دانلود Data Usage Monitor Premium v1.18.2162

نرم افزار Data Usage Monitor Premium

دانلود Data Usage Monitor Premium نمایش مصرف پهنای باند اینترنت

 

Data Usage Monitor Premium یکی از بهترین نرم افزار نظارت و مدیریت مصرف پهنای باند اینترنت در اندروید می باشد ، نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی می باشد و شما به آسانی قابلیت  اندازه گیری ترافیک داده روزانه خود و تجزیه و تحلیل داده ها از طریق گراف و نمودارهای مختلف دارا می باشید. همچنین قابلیت نمایش هشدار در مصرف های بالا را نیز دارا می باشد و می توانید این سطح هشدار را خودتان تنظیم کنید. این نرم افزار از وای فای ، 3G ، 4G و اینترنت های مختلف پشتیبانی می کند ، نرم افزار در مارکت گوگل تا کنون 5 میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را کسب کرده است. همچنین قابلیت نصب روی اندروید 6 به بالا را دارا می باشد.


دانلود Data Usage Monitor

✅ نام نرم افزارData Usage Monitor❤️ تعداد دانلود18692
⭐نسخه نرم افزار1.18.2162🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل7 مگابایت

قابلیت های نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت اندروید Data Usage Monitor Premium

 

· اندازه گیری خودکار ترافیک داده ها  - بعد از اجرای نرم افزار به صورت خودکار داده های مصرفی اندازه گیری می شود و شما در هر زمان قابلیت دسترسی به آن را خواهید داشت.
· اندازه گیری دقیق استفاده از داده - نرم افزار قابلیت اندازه گیری مصرف اینترنت اندروید توسط هر منبع به صورت جداگانه را نیز دارا خواهد بود بدین صورت که وای فای و یا مصرف داده اینترنت به صورت جداگانه و در فواصل مختلف اندازه گیری می شود.
· خواندن آسان آمار مصرف - قابلیت خواندن آسان نمودارها و نوشته هیا نرم افزار
· اندازه گیری مصرف در بازه زمانی مختلف
· دارای ویجت برای استفاده در هوم اسکرین

· یافتن برنامه های پر مصرف

· مصرف ناچیز باتری

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

    

 

پسورد فایل :
کپی