آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » بازیابی عکس ، فیلم و موزیک از اندروید Dumpster Image & Video Restore 2.19.308.1d6249

دانلود Dumpster Image & Video Restore

Dumpster Image & Video Restore نام ابزار عالی بازگردانی فیلم و موزیک و عکس های حذف شده از گوشی و تبلت های اندروید می باشد که توسط Baloota عرضه شده است ، این نرم افزار دقیقا مانند سلط آشغال ویندوز عمل می کند و هر آنچه را شما حذف کنید داخل خود نگه می دارد تا زمانی که به انها احتیاج داشتید براحتی بازگردانید. همچنین قابلیت بازیابی فیلم ، عکس ، تصاویر ، اسناد و ... را به آسانی دارا خواهید بود. نرم افزار همچنین قابلیت بازیابی اطلاعات سرویس های کلاد نظیر وان درایور ، دراپ باکس ، گوگل درایور و ... را دارا می باشد. از جمله اطلاعات قابل بازیابی توسط نرم افزار می توان به  تصاویر، ویدئوها ، فایل های صوتی، PDF، ZIP، MP3، MP4، PPT، DOC، AVI، MPG، JPG، RAR و تمام انواع فایل های رایج اشاره داشت.

دیگر نیازی به صرف وقت فروان و استفاده از ابزارهای نیاز به ویندوز نخواهید بود تنها با نصب این ابزار و بدون نیاز به روت بودن گوشی اطلاعات حیاتی خود را بازیابی کنید. این نرم افزار در مارکت گوگل تا کنون 50 میلیون بار دانلود شده است و امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کرده است ف همچنین برای نصب به اندروید 2.3 به بالا نیاز دارید.

 

قابلیت های نرم افزار بازیابی اطلاعات توسط اندروید Dumpster Image & Video Restore

 

✔ بازیابی تصاویر پاک شده، فایل های موسیقی، فیلم ها و تقریبا هر نوع فایل (پی دی اف، MP3، DOC، AVI، MP4، JPG، PNG، RAR، OGG و ... )
✔ بدون نیاز به روت ولی اگر روت باشد موجب افزایش کارایی نرم افزار می شود.
✔ اتصال به اینترنت کاملا مورد نیاز نیست.
✔ بازیابی برنامه های نصب شده
✔ بازگرداندن فایل های پشتیبان جامع تنها با یک کلیک
✔ پیش نمایش قبل از بازیابی عکس ها، فیلم ها و فایل های صوتی حذف شده است.
✔ حذف خودکار و برنامه ریزی اطلاعات
✔ محافظت از حریم خصوصی خود با قفل صفحه
✔ پشتیبان گیری تصاویر ، فیلم ها و فایل های حذف شده به سرویس های ابری !

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

          

 

پسورد فایل :
کپی