آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود آنتی ویروس گو سکوریتی برای اندروید آخرین نسخه GO Security, Antivirus AppLock V1.12.0

دانلود نرم افزار امنیتی آخرین نسخه GO Security, Antivirus AppLock

دانلود آنتی ویروس اندروید GO Security, Antivirus AppLock


GO Security نرم افزار امنیتی بسیار محبوبیست که ده تا پنجاه میلیون نفر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. طبق موتور امنیتی AV-Test نرم افزار GO Security متمرکز ترین و برجسته ترین آنتی ویروس سیستم عامل اندرویدیست. با موتور یابنده ی ویروس این نرم افزار ویروس ها با سرعت خیلی زیاد در سیستم شما پیدا شده و نابود می گردند. این نرم افزار امنیتی به شدت باطری دوست بوده و میزان مصرف باطری آن تقریبا 0 است! با استفاده از این نرم افزار، هر ویروسی را می توانید در هر زاویه ای بلاک کرده، و نابود سازید. هم چنین قابلیت app lock این نرم افزار این امکان را به شما می دهد که نرم افزار های خصوصی خود را قفل کنید تا دوستان یا آشنایان به طور اتفاقی یا عمدی وارد آن ها نشوند. اندروید مورد نیاز برای نصب این نرم افزار 4.0 به بالا است.

 

ویژگی های نرم افزار GO Security :

 

- نیاز دارید که به وب سایت های خاص بروید و می خواهید کسی از رفتن شما به این وب سایت ها مطلع نشود؟ با قابلیت Privacy Cleaner خیال خود را از این بابت راحت کنید.
- سیستم شما کند کار می کند و دیر بالا می آید؟ با قابلیت Junk Cleaner فایل های اضافی و بی ارزش خود را می توانید به طور اتوماتیک حذف کنید و فضای زیادی ذخیره کنید.
- با قابلیت Real-time Protection دیگر خیالتان از ورود ویروس به سیستمتان راحت باشد، چرا که این قابلیت راه ورود را بر روی ویروس ها می بندد.
- منتظر چه هستید؟ به جمع استفاده کنندگان این نرم افزار که میلیون ها نفر از سراسر جهان هستند، بپیوندید.

 

تصاویر این نرم افزار :

 

دانلود آنتی ویروس گو سکوریتی برای اندروید آخرین نسخه GO Security, Antivirus AppLock V1.12.0  دانلود آنتی ویروس گو سکوریتی برای اندروید آخرین نسخه GO Security, Antivirus AppLock V1.12.0  دانلود آنتی ویروس گو سکوریتی برای اندروید آخرین نسخه GO Security, Antivirus AppLock V1.12.0  دانلود آنتی ویروس گو سکوریتی برای اندروید آخرین نسخه GO Security, Antivirus AppLock V1.12.0

 

پسورد فایل :
کپی