آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود جاس تالک نرم افزار ارتباط صوتی و ویدیویی با کیفیت برای اندروید JusTalk 6.7.1

دانلود نرم افزار ارتباطی مکان صحبت JusTalk

دانلود نرم افزار ارتباطی مکان صحبت JusTalk  

 

به بهترین نرم افزار ارتباط تصویری برای اندروید، خوش آمدید! شما با justalk می توانید به طور کاملا رایگان ارتباط تصویری برقرار کنید و همچنین مانند Skype و WhatsApp ارتباط صوتی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار یک ارتباط ویدیویی واضح برقرار کنید و از تماس اینترنتی و چت های گروهی لذت ببرید. شما برای ساخت اکانت می توانید از اکانت فیس بوک خود یا شماره موبایل همراهتان استفاده کنید. اگر از این نرم افزار خوشتان آمده است، می توانید این نرم افزار را به دوستانی که iPhone دارند نیز معرفی کنید.
این نرم افزار از نظر ارتباط تصویری از اسکایپ و واتس آپ بهتر است و این را شما می توانید از بیش از 5 میلیون نفری که از این نرم افزار استفاده می کنند بپرسید. برای استفاده از این نرم افزار شما نیاز به اندروید 2.3 یا بالاتر دارید.

 

ویژگی های نرم افزار جاس تالک justalk :

 

- تماس صوتی و تصویری به طور کاملا رایگان
- ارتباط صوتی ای که در این نرم افزار برقرار می کنید از اسکایپ و واتس آپ واضح تر است و خالی از هرگونه نویزی می باشد.
- در چت های گروهی این نرم افزار می توانید بهترین و سریع ترین نوع ارتباطی را داشته باشید به طوری که در بازی هایی مانند Minecraft, LOL, AVA, GTA, CS, CF, Dota, Pokémon GO از این نرم افزار به عنوان ارتباط با دوستانتان می توانید استفاده کنید.

- امکان Doodle در این نرم افزار این قابلیت را به شما می دهد که ارتباط خود را خنده دار و جالب تر کنید! برای مثال می توانید برای مخاطب خود سبیل بکشید!
- اگر خجالت می کشید که حرفی را در حین ارتباط تصویری بزنید، تنها آن را روی صفحه نمایش بنویسید، امکانی که در واتس آپ و اسکایپ وجود ندارد.

- قابلیت ضبط تماس های تصویری این امکان را به شما می دهد که لحظات خوش و به یاد ماندنی خود را در ارتباط تصویری ضبط کنید.

- حوصله تان سر رفته است؟ مشکلی نیست! حین ارتباط تصویری، به بازی بپردازید!
- از هزینه های زیاد اینترنتی می ترسید و نگران کاهش حجم خود هستید؟ این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه حدود 40% کمتر ترافیک مصرف می کند.؟
- justalk به حقوق مصرف کننده احترام میگذارد، بنابرین نگران استقراق سمع نباشید.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود جاس تالک نرم افزار ارتباط صوتی و ویدیویی با کیفیت برای اندروید JusTalk 6.7.1  دانلود جاس تالک نرم افزار ارتباط صوتی و ویدیویی با کیفیت برای اندروید JusTalk 6.7.1  دانلود جاس تالک نرم افزار ارتباط صوتی و ویدیویی با کیفیت برای اندروید JusTalk 6.7.1  دانلود جاس تالک نرم افزار ارتباط صوتی و ویدیویی با کیفیت برای اندروید JusTalk 6.7.1

 

پسورد فایل :
کپی