آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار تمیز کننده زرد رنگ برای اندروید Yellow Cleaner – Clean & Boost 1.2.25

دانلود yellow cleaner

 

 تمیز کننده زرد رنگ آخرین ورژن Yellow Cleaner – Clean & Boost 

 

اگر سیستمتان فریز می شود و دائما هنگ می کند، yellow cleaner انتخاب مناسبی برای شماست. این نرم افزار مشکلات سرعتی سیستم شما را به کلی حل می کند و اگر برنامه های شما دیر باز می شوند، این نرم افزار راه حلی برای آن هاست. تمیز کننده زرد به شما پیشنهاد پاک کردن فایل های اضافی و بی ارزش را از مموری می دهد و با پاک کردن فایل های cache و junk سیستم شما را سرعت می بخشد. دیگر سیستم شما دچار lag و افت سرعت نمی شود زیرا با اضافه شدن فضای بیشتر به مموریتان، عملکرد گوشی بهبود خواهد یافت. امتیاز 4.5 که این نرم افزار در گوگل پلی بدست آورده است به خوبی نشان می دهد که yellow cleaner به خوبی توانسته است انتظارات مصرف کنندگانش را برآورده سازد. برای نصب این نرم افزار حداقل به اندروید 4.0.3 نیاز دارید.

 

 

ویژگی های نرم افزار yellow cleaner :

 

- این نرم افزار به طور کامل رایگان بوده و توسط TabletZona, AppsForPCClub, shared by AppBox, Mobile Box Limited, Great Apps و ... پیشنهاد شده است.

- این نرم افزار در بین 10 تا از بالاترین نرم افزار های پرکاربرد گوگل پلی قرار دارد.

- شتاب دهی سیستم و بخبود بخشیدن اوضاع کلی عملکرد سیستمی شما. با الگوریتم خاص این نرم افزار از بهتر شدن شرایط سیستمیتان لذت ببرید.

- پاک سازی فایل های junk و بی ارزش که به شما در حفظ فضای بیشتر مموری کمک خواهد کرد.

- خنک شدن پردازنده و سریعتر باز شدن app ها، هم چنین این نرم افزار توانایی شناسایی نرم افزار هایی که دارای مصرف زیاد هستند را دارد.

- با وجود این نرم افزار سیستم شما سریع تر شارژ خواهد شد.

- پاک شدن اتوماتیک یا اختیاری در دستان شماست. شما به راحتی در تنظیمات این برنامه می توانید نوع پاک شدن را انتخاب کنید.

- با اضافه کردن برنامه های خود به وایت لیست، خیالتان را از بابت پاک شدن اتفاقی های اطلاعات مورد نیاز توسط این نرم افزار راحت کنید.

- با وجود این نرم افزار می توانید به خوبی از اطلاعات سیستمیتان با خبر شوید.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار تمیز کننده زرد رنگ برای اندروید Yellow Cleaner – Clean & Boost 1.2.25  دانلود نرم افزار تمیز کننده زرد رنگ برای اندروید Yellow Cleaner – Clean & Boost 1.2.25  دانلود نرم افزار تمیز کننده زرد رنگ برای اندروید Yellow Cleaner – Clean & Boost 1.2.25  دانلود نرم افزار تمیز کننده زرد رنگ برای اندروید Yellow Cleaner – Clean & Boost 1.2.25  دانلود نرم افزار تمیز کننده زرد رنگ برای اندروید Yellow Cleaner – Clean & Boost 1.2.25

 

پسورد فایل :
کپی