آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار فیزیک کامل برای اندروید 1.4 Complete Physics

دانلود نرم افزار Complete Physics برای اندروید

Complete Physics نرم افزاری برای دانش آموزانی است که می خواهند فیزیک را خوب یاد بگیرند. دلیل اصلی ساخت این نرم افزار آموزش بهتر فیزیک به دانش آموزان است. شما با قسمت tutorials  این نرم افزار می توانید با موضواعت مختلفی از فیزیک آشنا شوید. هم چنین این نرم افزار دارای سوالاتی است که به فهم شما کمک شایانی می کند. هم چنین در قسمت دیکشنری فیزیکی این نرم افزار می توانید با بخش گسترده ای از اصطلاحات فیزیکی آشنا شوید. هم چنین بخشی برای یادآوری وجود دارد که در آن می توانید اطلاعاتی که فراموش می کنید را یادداشت کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار complete physics :

 

- WAEC, NECO, JAMB, KCSE, Post JAMB و GCE را این نرم افزار پوشش می دهد.

- حرکت شناسی، سیالات، بردارها، نیرو، حرکت دایره ای، انرژی، ترمودینامیک، اپتیک، موج ها، مغناطیس، الکتریسیته، فیزیک ذرات و فیزیک نوین سرفصل های اصلی این نرم افزار هستند.

- قابل استفاده برای تمامی فیزیک دوست ها و فیزیکدانان

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار فیزیک کامل برای اندروید 1.4 Complete Physics  دانلود نرم افزار فیزیک کامل برای اندروید 1.4 Complete Physics  دانلود نرم افزار فیزیک کامل برای اندروید 1.4 Complete Physics  دانلود نرم افزار فیزیک کامل برای اندروید 1.4 Complete Physics  دانلود نرم افزار فیزیک کامل برای اندروید 1.4 Complete Physics

 

پسورد فایل :
کپی