آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار پیش بینی و نمایش وضعیت آب و هوا برای اندروید Weather Radar & Forecast v1.20.03.14 PRO

دانلود نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای اندروید

با NOAA Weather Radar & Alerts پیش بینی و نمایش وضعیت هوایی از وضعیت آب و هوایی به طور دقیق مطلع شوید. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و هیچ وقت وضعیت بد آب و هوایی شما را غافل گیر نخواهد کرد. پیش بینی وضعیت آب و هوا در اندروید تخصص این نرم افزار است. با این نرم افزار می توانید از وضعیت دمایی کنونی و دمایی که احساس می شود، بیشترین و کمترین شانس وقوع بارندگی، سرعت باد و جهت آن، اطلاعات رطوبتی و فشار اتمسفری، میدان دید و ... با خبر شوید. دو حالت نگاهی گذرا و پیشرفته در این نرم افزار وجود دارد که می توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت آب و هوایی به حالت پیشرفته و اضافی بروید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts

 

- اطلاعاتی که می خواهید درباره وضعیت آب و هوا بدانید را تنظیم و انتخاب کنید.

- این نرم افزار وضعیت آب وهوایی روزانه و هفتگی را برای شما پیش بینی می کند.

- می توانید فشار را بر حسب mm, kPa یا mbar دما را بر حسب سانتیگراد و فارنهایت و سرعت باد را بر حسب mph, km/h, m/s, knots, Beaufort ببینید.

- علاوه بر مکان زندگی فعلیتان می توانید از وضعیت آب و هوایی مناطق دیگر به سادگی با خبر شوید و مناطقی که قبلا جست و جو کرده اید در bookmark ذخیره می شوند تا بعدا به راحتی بتوانید آن ها را پیدا کنید.

- توجه داشته باشید که فعلا این نرم افزار مناطق ایالات متحده (قاره آمریکا، آلاسکا، هاوایی، و پورتوریکو)، کانادا، استرالیا، اتحادیه اروپا (انگلستان، ایرلند، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، سوئیس، ایتالیا (غربی)، دانمارک ( جنوب شرقی)، لهستان (غربی)، جمهوری چک، اتریش (شمال غربی)، ژاپن را پوشش می دهد.

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای اندروید> > دانلود نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای اندروید> > دانلود نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای اندروید> > دانلود نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای اندروید> > دانلود نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی