آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار مدیریت فایل قوی برای اندروید Super File Manager (Explorer) 1.3.5.1

دانلود نرم افزار Super File Manager (Explorer) برای اندروید

 

Super File Manager مدیریت فایل قوی یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه مدیریت فایل و اکسپلورر می باشد. حجم کم، ساده، سریع و قدرتمند بودن Super File Manager این نرم افزار را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند. از همه جالب تر این که این نرم افزار به شما در زمینه انتقال اطلاعات بین سیستم اندرویدی، کامپپیوتر و iOS از طریق هات اسپات نیز کمک شایانی می کند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0.3 یا بالاتر قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Super File Manager  :


- امکانات کامل مدیریت فایل (اکسپلورر): این نرم افزار مدیریتی امکانات کاملی نظیر برش، کپی، چسباندن، انتقال، حذف، تغییر نام، تیک بزنید جزئیات، اشتراک گذاری فایل، و غیره را برای حافظه داخلی و کارت SD فراهم می کند، و توانایی باز کردن هرگونه فرمتی را دارد.
-فوق العاده سریع در انتقال فایل: با انتقال فایل از طریق وای فای هات اسپات، دیگر برای انتقال فای ها به رایانه نیازی به اینترنت نیست. این نرم افزار محدودیتی در میزان حجم فایل انتقالی ندارد.
- تجزیه و تحلیلو پاک کردن فایل های ناخواسته : این نرم افزار به طور هوشمند فایل های اضافی و بدرد نخور را شناسایی می کند و شما می توانید آن ها را به راحتی پاک کنید، هم چنین این نرمافزار فایل های حجیم و فایل هایی که تازگی به سیستم عامل شما اضافه شده اند را نیز تشخیص می دهد.
- در عرض یک ثانیه می توانید هر فایلی را که جست و جو کرده اید بیابید، مهم نیست که فایل مورد نظر عکس، فیلم یا چیز دیگری باشد.
- این نرم افزار به طور 100% امن می باشد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

تصاویری از محیط این نرم افزار :



دانلود نرم افزار Super File Manager برای اندرویددانلود نرم افزار Super File Manager برای اندروید  دانلود نرم افزار Super File Manager برای اندرویددانلود نرم افزار Super File Manager برای اندروید  دانلود نرم افزار Super File Manager برای اندرویددانلود نرم افزار Super File Manager برای اندروید  دانلود نرم افزار Super File Manager برای اندرویددانلود نرم افزار Super File Manager برای اندروید  دانلود نرم افزار Super File Manager برای اندرویددانلود نرم افزار Super File Manager برای اندروید  

پسورد فایل :
کپی