آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار مدیریت اندروید و iOS از طریق کامپیوتر Wondershare TunesGo 9.8.3.47

دانلود نرم افزار Wondershare TunesGo برای اندروید

 

Wondershare TunesGo Retro برنامه ای با طراحی بی نظیر و رابط کاربری آسانی می باشد که به شما در مدیریت سیستم اندرویدی و ios با ابزار های قدرتمندی کمک می کند و این کار را برای شما آسان می سازد. برای استفاده از ویژگی های ios دیگر نیازی به iTunes ندارید! تمامی فرمت ها نظیر موسیقی، لیست پخش، فیلم، پادکست، آیتونز U، سریال، کتاب های صوتی و ... پشتیبانی می شوند. فایل ها را می توانید از iTunes به ios و بالعکس، از کامپیوتر به iPhone/iPad/iPod/Android و بالعکس و از iPhone/iPad/iPod/Android به iPhone/iPad/iPod/Android انتقال دهید.
دیگر نیازی به نگرانی نیست، می توانید از عکس هایات در کامپیوتر، اندروید یا ios پشتیبان بگیرید. هم چنین امکاناتی نظیر اضافه کردن، حذف کردن و پیشنگری عکس ها در آلبوم ها وجود داشته و می توانید فایل های مختلف را به گیف تبدیل کنید. هم چنین امکان پشتیبان گیری از مخاطبین و اس ام اس ها نیز وجود دارد. برای استفاده از این برنامه نیاز به حداقل 512 مگابایت رم و یکی از Windows 10/8/7/Vista/XP دارید. از سایر ابزارهای مفید می توان به دانلود Coolmuster Android Assistant و دانلود Vibosoft Android Mobile Manager اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Wondershare TunesGo Retro

 

- طراحی بی نظیر، رابط کاربری آسان و ساده

- تبدیل ویدیو ها و عکس های زنده به فرمت گیف

- امکان حذف، پشتیبان گیری و ... برای عکس ها، مخاطبین و ...

- امکان انتقال فایل ها ما بین سیستم های مختلف

- پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Wondershare TunesGo برای اندروید  دانلود نرم افزار Wondershare TunesGo برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی