آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار آلتیمیت فایل منیجر برای اندروید 1.0.1 Ultra File Manager (Explorer)

دانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندروید

Ultra File Manager (Explorer) برنامه ای قدرتمند برای مدیریت فایل های اندروید می باشد. این برنامه کاملا هوشمند می باشد و با رابط کاربری ساده ای که دارد در انجام کار های مدیریتی شما شتاب می بخشد. مانند تمام فایل منیجر هایاستاندارد دیگر این برنامه در اختیار شما امکاناتی نظیر cut, copy, delete, compress, extract را قرار می دهد و با استفاده از آن می توانید بر روی چندین tab به طور همزمان کار های مدیریتی انجام دهید. هم چنین می توانید برنامه های خود را مدیریت کرده، باز کرنید و  پشتیبان گیری انجام دهید، و یا حذف کنید.  با تکنولوژی SMB  می توانید فایل های خود را از موبایلتان به کامپیوترتان و یا موبایلی دیگر انتقال دهید. هم چنین به شما دسترسی به تاریخچه، بوک مارک و ... نیز داده می شود. این برنامه کاملا HD طراحی شده است و با سیستم هایی نظیر Samsung, LG, Xperia, Xiaomi, Huawei, Asus ... سازگگار می باشد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل اجرا می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) :

 

- طراحی گرافیکی بی نظیر و HD

- رابط کاربری دوستانه با طراحی متریال

- جست و جوی پیشرفته فایل ها

- امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و یا حذف آن ها

- Root Explorer برای کاربران سیستم های روت شده

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندرویددانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندروید  دانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندرویددانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندروید  دانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندرویددانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندروید  دانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندرویددانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندروید  دانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندرویددانلود نرم افزار Ultra File Manager (Explorer) برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی