آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود آفیس قدرتمند و حرفه ای برای اندروید Docs To Go - Free Office Suite v4.004

دانلود نرم افزار Docs To Go™ Free Office Suite برای اندروید

Docs To Go Free Office Suite نرم افزاری برای ساخت فایل های مختلف مایکروسافت آفیس و نمایش فایل هایی نظیر Word, Excel و فرمت هایی مثل .doc,. docx,. xls,. xlsx,. ppt,. pptx.  به کار می رود. دیگر نیازی نیست که دائما لپ تاپ خود را همراه داشته باشید، می توانید با سیستم اندرویدی خود اقدام به ساخت فایل های مختلف، با توجه به نیازی که دارید بکنید. انواع فایل های پی دی اف را می توانید باز کنید و هم چنین فایل هایی که رمز گذاری شده هستند نیز توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. امکان دیدن چارت ها وجود دارد و در قسمتی که برای word تدارک دیده شده است، می توانید تعداد کلمات تایپ شده را هم ببینید.
امکان یافتن کلمات و عوض کردن آن ها با کلمات دیگر وجود داشته و می توانید فایل هایی را به ایمیل های خود ضمیمه کنید و بفرستید، یا دریافتی ها را به راحتی باز کنید. مهم نیست که سیستم شما تبلت می باشد، این برنامه برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است. دانلود مجموعه آفیس حرفه ای برای اندروید , دانلود SmartOffice , دانلود پولاریس آفیس و دانلود آفیس برای اندروید از سری آفیس های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Docs To Go Free Office Suite

 

- رابط کاربری دوستانه و کاربر پسند.

- فضاهای ابری ساپورت می شوند و می توانید فایل های مختلف را در آن ها ببینید.

- امکان ذخیره سازی تغییرات نیز وجود دارد.

- بومی سازی شده برای زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، پرتغالی برزیل، روسی، ترکی، ژاپنی، چینی، کره ای، عربی، لهستانی، چک.

- امکان تغییر تراز های پاراگرافی

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Docs To Go™ Free Office Suite برای اندروید  دانلود نرم افزار Docs To Go™ Free Office Suite برای اندروید  دانلود نرم افزار Docs To Go™ Free Office Suite برای اندروید  دانلود نرم افزار Docs To Go™ Free Office Suite برای اندروید  دانلود نرم افزار Docs To Go™ Free Office Suite برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی