آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Dub Music Player 5.81 | موزیک پلیر عالی و متفاوت برای اندروید

دانلود نرم افزار Dub Music Player + Equalizer برای اندروید

Dub Music Player + Equalizer برنامه ای پیشرفته برای بهینه سازی کیفیت صوتی موزیک ها و ویدیو ها می باشد. با 5 باند اکولایزر درون برنامه ای و محیطی دینامیک و تمیز، کاربر به راحتی می تواند خروجی دلخواه و مورد نظر خود را داشته باشد. طراحی برنامه کاملا متریال بوده و با ابزار تنظیماتی مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد به راحتی می توانید موزیک های خود را مدیریت کنید.bass booster برنامه به بهترین شکل عمل می کند و بهترین خروجی ها را به کاربر می دهد.
دانلود Dub Music Player  برنامه ای ویژه با افکت های مختلف است که می تواند نوع پخش موزیک یا صوت ویدیوی شما را به نحوی کند که انگار در فضای سه بعدی آن صدا به گوش شما می رسد. تمامی فرمت های صوتی نظیر MP3, WAV, AAC, FLAC, 3GP, OGG, MIDI  و ... پتشیبانی می شود و با ساختار درون برنامه ای می توانید به انواع موزیک های خود گوش فرا دهید. این نرم افزار بر روی اندروید 2.3 و بالاتر قابل اجرا می باشد.

دانلود Dub Music Player + Equalizer

✅ نام نرم افزارDub Music Player + Equalizer❤️ تعداد دانلود28526
⭐نسخه نرم افزار5.81🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Dub Music Player

 

-  موزیک پلیر آفلاین

- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی

- بهینه سازی کیفیت صدای خروجی

- 5 باند اکولایزر

- ساخت و ویرایش پلی لیست ها

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Dub Music Player برای اندروید  دانلود نرم افزار Dub Music Player برای اندروید  دانلود نرم افزار Dub Music Player برای اندروید  دانلود نرم افزار Dub Music Player برای اندروید  دانلود نرم افزار Dub Music Player برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی