آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » دی.وی.دی » دانلود نرم افزار مبدل دی وی دی ها Tipard DVD Ripper 10.0.98

دانلود نرم افزار مبدل دی وی دی ها Tipard DVD Ripper Platinum 7.3.6.20881

Tipard DVD Ripper Platinum یکی از برترین ابزارهای کپی و ریپ دی وی دی ها و نیز تبدیل آنها به سایر فرمت ها می باشد. توسط این ابزار قدرتمند شما قادر به تبدیل DVD ها به فرمت های سه بعدی و دو بعدی و نیز تبدیل آنها به فرمت هایی نظیر MP4, MOV, AVI, FLV خواهید بود. علاوه بر ابزار مبدل شما قادر به ویرایش دی وی دی ها نیز می باشید. شما با این ابزار می توانید فیلم های سه بعدی را به دو بعدی و بلعکس تبدیل نمایید و نیز سرعت و کیفیت نرم افزار هم باور نکردنی می باشد. رابط کاربرپسند و ساده نرم افزار اجازه کار با نرم افزار را حتی به کاربران مبتدی نیز خواهد داد. این ابزار قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست.


دانلود Tipard DVD Ripper

✅ نام نرم افزارTipard DVD Ripper❤️ تعداد دانلود8077
⭐نسخه نرم افزار10.0.98🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل78 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Tipard DVD Ripper 


ریپ  دی وی دی به بیش از 500 فرمت بدون افت کیفیت
بهترین DVD Ripper شما را قادر می سازد دی وی دی  را به AVI، دی وی دی را  به MP4، دی وی دی را  به MPG، دی وی دی را  به MOV، دی وی دی را  به MKV، دی وی دی را به FLV، دی وی دی را  به WMV  تبدیل کنید ، هچنین می توانید  M4V، TS، VOB، MPEG را ریپ کنید. همچنین می‌تواند صدای DVD را به فایل‌های صوتی محبوب مانند MP3، WAV، M4A، AAC، AC3 و ...  استخراج کند.

DVD را به فرمت ISO تبدیل کنید و با نسبت پوشه 1:1 کپی کنید
این ابزار ریپ دی وی دی به شما امکان می دهد ، دی وی دی به را به فرمت ISO با حفظ  پوشه و ساختار اصلی تبدیل کنید. پس از ریپ کردن، تراک‌های صوتی، منوها، فصل‌ها، زیرنویس‌ها و تمامی پارامترهای صوتی و تصویری مانند دی‌وی‌دی اصلی خواهند بود. بنابراین، می توانید از پوشه DVD و فایل های ISO در رایانه خود بدون افت کیفیت لذت ببرید و همچنین می توانید پوشه DVD یا فایل ISO را برای استفاده بیشتر در دیسک دیگری رایت کنید.

ریپ دی وی دی به MPG با کل محتوا
Tipard DVD Ripper ساده‌ترین راه را برای کمک به شما در ریپ کردن DVD به MPG ارائه می‌کند و کل محتوا از جمله زیرنویس اصلی، آهنگ صوتی، فصل‌ها، منوها و موارد دیگر را حفظ می‌کند. با فناوری پیشرفته، می‌توانید ریپ دی‌وی‌دی به MPG را با سرعت 30 برابر سریع‌تر بدون رمزگذاری و افت کیفیت کامل کنید. به این ترتیب، این شانس را خواهید داشت که از یک کپی کامل و با کیفیت از DVD اصلی لذت ببرید.

30 برابر سرعت بیشتر و تبدیل با کیفیت کامل
با استفاده از فناوری NVIDIA® CUDA™، AMD APP Acceleration و فناوری پشتیبانی از پردازنده‌های چند هسته‌ای، فرآیند ریپینگ در مدت کوتاهی به پایان می‌رسد و سرعت آن 30 برابر بیشتر از سایرین است. علاوه بر این، از تبدیل دسته ای پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید چندین فرمت ویدیویی مختلف را در یک تبدیل دریافت کنید. از این رو، می‌توانید همزمان چندین فیلم DVD طولانی را به فرمت‌های ویدیویی یا صوتی محبوب در مدت زمان کوتاهی ریپ کنید و در عین حال محتوای کامل و کیفیت اصلی تصویر و صدا را حفظ کنید.

پسورد فایل :
کپی