آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » دی.وی.دی » دانلود نرم افزار تبدیل فیلم های DVD با WonderFox DVD Video Converter 29.9

دانلود نرم افزار تبدیل فیلم های DVD با WonderFox DVD Video Converter

WonderFox DVD Video Converter

ساده ترین راه برای تبدیل DVD ها و فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار قادر به حذف قفل DVD ها و تبدیل آن به فرمت های HD/SD می باشد. البته در حین تبدیل شما قادر به ادغام ، برش و اضافه کردن جلوه های ویزه به ویدیوها نیز خواهید بود.

حالت دسته ای و نیز رمز گذاری این نرم افزار باعث شده است که سرعت تبدیل این ابزار تا 30 برابر نرم افزارهای مشابه باشد. این نرم افزار WonderFox DVD شما همچنین می توانید ویدیوهای آنلاین سایت های اشتراک گذاری ویدیو نظیر فیس بوک ، یوتیوب و ... را به سایر فرمت ها تبدیل نمایید. این نرم افزار می تواند فیلم های HD را به سایر فرمت های رایج نظیر HD AVI، MP4 HD ، MOV HD ، FLV، HD WMV، AVI ، MP4، VOB ، MKV، WMV ، MPEG تبدیل نماید. نرم افزار قادر به دانلود کلیپ های آنلاین ، تبدیل دسته ای ویدیو و همچنین کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت می باشد. از ابزارهای خوب دیگر در این زمینه می توان به دانلود Any DVD Converter Professional , تبدیل نوار ویدیو VHS به دی وی دی , دانلود نرم افزار VideoSolo DVD Creator , Copy DVD Platinum و دانلود نرم افزار CyberLink PowerProducer Ultra اشاره کرد.


دانلود WonderFox DVD Video Converter

✅ نام نرم افزار WonderFox DVD Video Converter ❤️ تعداد دانلود 14546
⭐نسخه نرم افزار 29.9 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 90 مگابایت

نمای کلی WonderFox DVD Video Converter


این برنامه راه حل کامل شما برای ریپ کردن دی وی دی های دیزنی، پارامونت، سونی ، برنامه های تلویزیونی بر اساس فصل در رایانه شخصی، تلویزیون های هوشمند، به علاوه آیفون، آیپد، و تلفن و تبلت اندرویدی شما است.

این برنامه از تبدیل ویدیوی Full HD 1080P و دانلود ویدیوی آنلاین پشتیبانی می کند. اگر می خواهید با زمان هایی که چندین ساعت را صرف ریپ کردن و تبدیل دی وی دی های مورد علاقه خود می کنید، خداحافظی کنید؟ راهش اینجاست

ابزاری مفید برای ریپ کردن و تبدیل دی وی دی ها به دستگاه قابل حمل شما! بیش از 150 فرمت ویدیویی پشتیبانی می‌شوند. تبدیل SD به HD تجربه بهتری از تماشای فیلم را در صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا به ارمغان می‌آورد. فناوری رمزگذاری منحصر به فرد سرعت تبدیل را 30 تا 50 برابر سریعتر می کند.

WonderFox DVD Video Converter


ویژگی های WonderFox DVD Video Converter


- تا 50 برابر سریعتر تبدیل با 0% افت کیفیت
- دانلود فیلم آنلاین
- پشتیبانی از تمام فرمت های ویدیویی معروف
- فناوری رمزگشایی منحصر به فرد
- نسبت تصویر و Smart Fit را تغییر دهید
- برش ویدیو
- زیرنویس اضافه کنید یا زیرنویس را حذف کنید
-  بهبود ویدیو و چرخش ویدیو
- ادغام ویدیو

پسورد فایل :
کپی