آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » دی.وی.دی » دانلود Nero Burning ROM 2020/2019/2018/2021 v23.0.1.8 - نصب برنامه نرو | ابزار رایت حرفه ای و محبوب

Nero Burning ROM دانلود

نرو ( Nero ) نام ابزار رایت فوق حرفه ای و بسیار محبوبی است که میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد و یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین ابزار های رایت به شما می رود. Nero Burning ROM 2020 تقریبا شما هر فایلی با هر فرمتی و همچنین هر نوع دیسکی که بخواهید می توانید با Nero Burning ROM 2019 ایجاد نمایید. رایت داده ها، موسیقی ها و فیلم ها تخصص نرو می باشد.

همچنین نرم افزار قابلیت انعطاف پذیری و رایت دیسک های سفارشی را به شما می دهد. البته امکانات بی نظیر این نرم افزار سادگی را از آن دور نکرده است و نرم افزار دارای رابط کاربری محبوب و ساده نیز می باشد. توانایی رایت CD / DVD / Blu-ray از جمله کارهای این نرم افزار می باشد.

توانایی ایجاد و کپی دیسک های صوتی ، رایت موزیک های MP3 ، رایت فیلم ، رایت دیسک های data ، رایت فیلم های بلوری و پشتیبانی کامل از هر نوع دی وی دی رامی کارهایی است که ما فقط به اختصار به آنها پرداخته ایم.

در نسخه 2018 این نرم افزار شاهد ایجاد تغییر و اضافه شدن امکانات بی نظیری به این نرم افزار می باشیم ، از جمله اضافه شدن بخشی با نام Nero AirBurn ( رایت فایل های خود مستقیما از آندروید و  دستگاه IOS ) و ... که در ادمه به آنها پرداخته ایم.

امکاناتی که در Nero Burning ROM 2020 اضافه شده است

 

- Nero AirBurn : رایت فایل های خود مستقیما از آندروید و آیفون

- رایت با گوشی های هوشمند و تبلت

- کار بر روی iOS و آندروید


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements:
- Windows® 7 SP1 Home Premium, Professional or Ultimate (32/64 bit), Windows® 8 (32/64 bit), Windows® 8.1 with April 2014 Update (32/64 bit), Windows® 10 (32/64 bit)
- 2 GHz AMD or Intel® processor
- 1 GB RAM
- 500 MB hard drive space for a typical installation of all components (including temporary disk space)
- CD, DVD, or Blu-ray Disc recordable or rewritable drive for burning

پسورد فایل :
کپی