آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود نرم افزار مبدل ویدیوها به فرمت HD و بلعکس Tipard HD Video Converter 9.2.32

دانلود نرم افزار مبدل ویدیوها به فرمت HD و بلعکس Tipard HD Video Converter 7.1.50

Tipard HD Video Converter ابزاری مناسب و قدرتمند جهت تبدلی فیلم ها و ویدیوهای HD به فرمت های رایج و همچنین تبدیل ویدیوهای رایج به فرمت HD می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود فرمت های 1080P, 720P و سایر فرمت های HD را به فرمت های رایجی نظیر WMV, MPEG-4, DAT تبدیل نمایید. همچنین این ابزار دارای خاصیت استخراج صوت از ویدیوها و تبدیل صوت ویدیوها نیز می باشد.

همچنین شما می توانید دقیقا بلعکس نوشته های بالا عمل کنید و فرمت هایی نظیر MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG,HD, HD, TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG,HD را به یکدیگر تبدیل کنید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به ادغام ویدیوها ، برش ویدیوها ، اضافه کردن افکت و واترمارک به ویدیوها اشاره کرد. دانلود Apeaksoft Video Converter و دانلود Any Video Converter از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود Tipard HD Video Converter

✅ نام نرم افزارTipard HD Video Converter❤️ تعداد دانلود19685
⭐نسخه نرم افزار9.2.32🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل44 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Tipard HD Video Converter


سرعت تبدیل شگفت انگیز، ویدیوی 4K UHD را به ویدیوی 1080p HD تبدیل کنید 
تبدیل ویدیوهای 4K و 1080p HD به MP4، AVI، FLV، MKV، WMV، WebM و موارد دیگر
استخراج صدا از فایل های ویدئویی HD و SD
فایل ویدئویی را با برش، ادغام ، اضافه کردن واترمارک، ادغام و غیره ویرایش کنید


چرا مبدل ویدیویی Tipard HD را انتخاب کنید؟


Tipard Video Converter بسیار حرفه ای است که به شما کمک می کند ویدیوهای HD را با کیفیت عالی و با سرعت بالا تبدیل کنید. با استفاده از این مبدل می توانید فیلم هایی با کیفیت بالا را با وضوح 720p و 1080p تماشا کنید.


ویدیو 4K و هر ویدیوی HD را به MP4، MOV، AVI و موارد دیگر تبدیل کنید


ویدئوهای HD ضبط شده با دوربین فیلمبرداری توسط اکثر نرم افزارهای ویرایش و پخش کننده های رسانه قابل پشتیبانی نیستند. بنابراین در اینجا Tipard HD Converter بهترین راه حل را برای این مشکل ارائه می دهد. این مبدل 1080p HD قادر به تبدیل فایل های ویدئویی 4K و 1080p HD به HD MOV، HD AVI، HD WMV، HD MP4 ... و ویدئوهای SD مانند MOV، AVI، WMV و MP4 و غیره است. فرمت ویدئوی iPad، iPhone ، آی پاد، سری Samsung Galaxy، HTC One، دستگاه های اندروید، دستگاه های ویندوز و ... پشتیبانی می شود . فایل ویدئویی HD با افت کیفیت تصویر و صدا تبدیل می شود. فیلم های HD را به راحتی در هر مکان و هر زمان تماشا کنید.


ویدیو را ویرایش کنید تا جلوه بهتری داشته باشد


این مبدل با ابزارهای ویرایشی ارائه می شود. شما می توانید جلوه ویدیو را تغییر دهید، روشنایی، اشباع، کنتراست، رنگ و حجم را تنظیم کنید. ویدیو را برش بزنید یا قسمت ناخواسته را حذف کنید. نسبت ابعاد ویدیو را تغییر دهید تا اندازه صفحه نمایش مناسب برای پخش‌کننده ایجاد کنید یا علائم یا صحنه های دلخوه را حذف کنید. واترمارک با متن و تصاویر اضافه کنید. می توانید روی "Merge" کلیک کنید تا چندین کلیپ به یک فایل تبدیل شوند. 


پارامترهای صوتی و تصویری را تنظیم کنید


انواع مختلف دستگاه ها با پارامترهای تنظیمات مختلف ویدئو و صدا سازگار هستند. بنابراین، می‌توانید پارامترهای تنظیمات صوتی و تصویری خروجی را به گونه‌ای تنظیم کنید که ویدیویی با نرخ فریم، وضوح یا میزان بیت و ... برای پخش‌کننده‌های خود دریافت کنید. بنابراین، ویدیو را می‌توان روان پخش کرد و کیفیت تصویر بهتری دریافت کرد. این برای تغییر پارامترها از جمله رمزگذار صوتی، رمزگذار ویدئو، نسبت ابعاد، نرخ نمونه، کانال ها و میزان بیت صدا نیز در دسترس است. اگر پارامترهای ویژه ای را برای ویدیو و صدا تنظیم کنید، می توانید پارامترهای تنظیمات را با نام جدیدی برای استفاده در آینده ذخیره کنید. 


رابط کاربر پسند


 HD Video Converter یک نرم افزار تبدیل کننده با کاربری آسان و یک ویرایشگر عالی ویدیو است و نیازی به دانش حرفه ای و عملیات فنی ندارد. این نرم افزار فوق العاده رابط کاربری ساده و عملکرد آسان را در اختیار کاربران قرار می دهد و حتی مبتدیان نیز می توانند ویدیوها را بدون دردسر تبدیل و ویرایش کنند. دستورالعمل ها را دنبال کنید و روی دکمه "تبدیل" کلیک کنید، ، می توانید چندین فرمت ویدئو را به یک ویدئو HD تبدیل کنید. این نرم افزار واقعا زندگی دیجیتال را راحت تر می کند.

پسورد فایل :
کپی